וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגיה מחכים לחלאילי: "הכישרון האנונימי שמרשים את אירופה"

בתקשורת הבלגית מצטרפים לדיווחים על התקרבות נוספת בין סן ז'ילואז' לשחקן מכבי חיפה, שעשוי להפוך לרכש היקר בתולדות המועדון: "נחושים להחתים אותו, ויש סיבות טובות"

התקציר: צפו במהפך של בני ריינה, שגברה 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

בבלגיה מצטרפים לדיווחים בישראל על התקרבות נוספת בין ענאן חלאילי לסן ז'ילואז', מוליכת הליגה המקומית. על פי דיווחים במדינה, הקבוצה השאפתנית עשויה לשלם יותר מחמישה מיליון יורו תמורת שחקן הכנף בן ה-19 - סכום שאמור להפוך אותו לשחקן הרכש היקר בתולדות המועדון (ולמצטרף הראשון לקראת העונה הבאה).

"סן ז'ילואז' נחושה להחתים את חלאילי, ויש לה סיבות טובות", כתבו באתר "Le Soir", ופירטו על הרקורד המרשים של חלאילי ביחס לגילו, כולל הזכייה בפרס "שער השבוע" בשמינית גמר הקונפרנס ליג אחרי הביצוע המצוין מול פיורנטינה.

באתר "Footnews" דיווחו גם כן על התקרבות בין הצדדים. "השם של חלאילי אולי לא אומר לכם יותר מדי, אבל הכישרון הצעיר הזה מרשים את אירופה ואמור לעבור לסן ז'ילואז בחודשים הקרובים", כתבו. "חלאילי כבר הפך לסנסציה בישראל בזכות המספרים והביצועים שלו, וגם היכולת שגילה מול פיורנטינה משכה תשומת לב".

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה בועט פנדל. מאור אלקסלסי
יהפוך לשחקן היקר בתולדות סן ז'ילואז? חלאילי/מאור אלקסלסי

חלאילי חתום במכבי חיפה עד 2026 וב"טרנספרמרקט" שוויו מוערך ב-1.2 מיליון יורו. העונה עומד חלאלי על שישה שערים וחמישה בישולים ב-25 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully