וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולטראס פיורנטינה: "ישראל לא באירופה, הצבא שלה טובח בילדים"

ארגון "Curva Fiesole" של הוויולה על אוהדי מכבי חיפה: "בבודפשט עודדו צבא שתוקף אזרחים שממתינים למים, אוכל ותרופות, מדינה שמתיימרת להיות במלחמה"

התקציר: צפו במהפך של בני ריינה, שגברה 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

מכבי חיפה הציגה משחק הירואי ונהנתה מתמיכה אדירה של אוהדיה שטסו לבודפשט בשבוע שעבר למשחק ה"בית" נגד פיורנטינה, שלצערם הגדול של הירוקים הסתיים בהפסד 4:3 בעקבות שער בדקה ה-90+5. הם גם יזכו להגיע למשחק הגומלין בפירנצה ביום חמישי אחרי שהרשויות באיטליה אישרו שהמשחק ייערך עם קהל, אבל הם ובעיקר האוהדים האיטלקים יצטרכו להקדים מאוד את בואם לאצטדיון ולעבור בדיקות קשוחות בכניסה.

לאור ההגבלות הרבות שהוטלו על המגיעים לאצטדיון, בייחוד על אוהדי פיורנטינה שיצטרכו להגיע מוקדם מהרגיל - למעשה הכניסה לאצטדיון מותרת עד השעה 18:15 בלבד שעון מקומי (חצי שעה לפני פתיחת המשחק), החליט ארגון האולטראס של פיורנטינה לפרסם הודעת הבהרה, שכוללת מסרים מאוד קשים ומסיתים נגד ישראל בעקבות "רצח עם בעזה" שהיא מבצעת.

בהודעה שפורסמה ברשתות החברתיות, נכתב בשם ארגון " Curva Fiesole": "עם כל הכבוד למשחק הקונפרנס ליג נגד מכבי חיפה, זה הכרחי שננקוט בעמדה קיצונית. כולם יודעים שהארגון שלנו הוא לא מקום לקדם רעיונות פוליטיים, כי לכל אוהד יש את האמונות שלו ויש כבוד הדדי בין כולנו. זו עובדה. אבל זהו גם לא מקום שבו צוחקים על אנשים או מנצלים את אלו שיש להם פחות כוח ופוגעים בהם.

"הגורל הפגיש אותנו מול קבוצה שמגיעה ממדינה שמתיימרת להיות במלחמה, אבל בפועל טובחת באוכלוסיה אזרחית חסרת ישע. יותר מ-10,000 ילדים נהרגו בקצת יותר משלושה חודשים. ברצוננו גם לציין שישראל מואשמת כעת בבית המשפט בהאג בגין רצח עם. מבלי להיכנס לגופה של החלטה, קבוצות רוסיות לא משתתפות בתחרויות אופ"א בעקבות המלחמה עם אוקראינה, אז האם לאופ"א אין מה לומר לגבי הטבח המתמשך בעזה? ישראל לא נמצאת באירופה ואופ"א בשאננות שלה יורקת על כבוד הילדים ברחבי העולם.

"לקראת המשחק נגד מכבי חיפה קבעו הגבלות כבדות על אוהדינו, בעיקר החובה האבסורדית להיכנס לאצטדיון עד 18:15 ביום עבודה. הכל כדי להבטיח את ביקורם של אוהדי הקבוצה שחגגו עם כרזות ושלטים ועודדו את הצבא שתוקף אזרחים שממתינים למים, מזון ותרופות. אנחנו מזמינים את כל האוהדים שמחליטים להיכנס לאצטדיון אחרי 18:15 ולהצטרף אלינו ונראה אם יכניסו אותנו או שלא. המצפון שלנו במקום הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully