וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער נהדר ובישול לקול פאלמר, צ'לסי ניצחה 2:3 את ניוקאסל

האנגלי הצעיר המשיך להיות האיש הבולט של הבלוז העונה עם 19 מעורבויות בשערים. מודריק הוסיף, איסק איזן ומרפי צימק למגפייז

תקציר: צ'לסי - ניוקאסל 2:3/ספורט1

לצ'לסי קשה למצוא הרבה סיבות לאופטימיות העונה. הקבוצה העשירה מלונדון נמצאת בחלוק התחתון של טבלת הפרמיירליג, הפסידה בגמר גביע הליגה, לא נמצאת באירופה ורחוקה מאוד מלספק את הסחורה אחרי הרכש המאסיבי של השנתיים האחרונות. הערב (שני) היא אירחה את ניוקאסל במסגרת המחזור ה-28 וחוץ מכדורגל נהדר שהציגה, ניצחה 1:3 בזכות האיש המרכזי שלה העונה - קול פאלמר.

הקשר האנגלי שהגיע בקיץ ממנצ'סטר סיטי בעט בדקה השישית כדור שפגע בניקולאס ג'קסון שעם העקב המשיך לרשת של מרטין דוברבקה, אך לפני הירידה למחצית, אלכסנדר איסק איזן בדקה ה-43. פאלמר החזיר בעצמו את היתרון לצ'לסי בדקה ה-58 עם ביצוע נהדר מחוץ לרחבה במוערבות ה-19 שלו העונה בשער עבור המארחת ומיכאילו מודריק עלה מהספסל והשלים בדקה ה-76 את השלישי בפעולה אישית נפלאה. ג'ייקוב מרפי הספיק להפציץ בדקה ה-90 שער מצמק, אבל בסיום צ'לסי עם מחזור רביעי ברציפות ללא הפסד התקרבה מרחק נקודה לניוקאסל שרשמה את הפסדה ה-12 העונה ונותרה במקום העשירי.

קול פאלמר לצד אנסו פרננדס צ'לסי. GettyImages
ממשיך להפגיז. פאלמר ופרננדס/GettyImages

* במשחק שנערך בספרד, נועלת הטבלה אלמריה סיימה ב-2:2 דרמטי עם סביליה. אדריאן אמבארה כבש שער מפתיע למארחים, אבל דודי לוקבאקיו המחליף השווה (81) ולוקאס אוקמפוס השלים מהפך (86). מרקו מילובנוביץ' השווה עמוק בתוספת הזמן (90+5).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully