וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תפגוש את נס ציונה, הפעם עם סגל זרים מלא

11.3.2024 / 17:47

אחרי שהמשחק הראשון בין הקבוצות לווה בטונים צורמים ואליו הופיעו האדומים עם זר אחד בלבד, תתארח החבורה של גודס (שלישי, 18:45) בנס ציונה אצל הכתומים שהפסידו שבעה משחקים רצופים

תיקתקנו, 11.3/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שלישי, 18:45) כשעירוני נס ציונה תארח את הפועל חיפה. במשחק הראשון העונה בין הקבוצות הביסה נס ציונה את חיפה, שהופיעה עם זר אחד בלבד, 82:111. נס ציונה, שהפסידה שבעה משחקי ליגה רצופים, מדורגת ערב המחזור במקום התשיעי עם שבעה ניצחונות ועשרה הפסדים, בעוד הפועל חיפה מדורגת במקום ה-11 עם חמישה ניצחונות ו-12 הפסדים.

בעירוני נס ציונה לא מכחישים את העובדה שהקבוצה נמצאת במשבר. הכתומים לא ניצחו מעל חודש וחצי, ולצד הפסדים מובנים להפועל ירושלים, הפועל חולון ומכבי תל אביב, הם נוצחו בבית על ידי גליל עליון ובני הרצליה והובסו במשחק חוץ ברמת גן. הכתומים ניסו לבצע שינוי בסגל במהלך הפגרה שהייתה להם, אך לא הצליחו לצרף שחקן זר, ועם הסגל הנוכחי והמומנטום השלילי הם ינסו לגבור על הפועל חיפה ולהתרחק מהמקום האחרון בטבלה.

שחקן עירוני רמת גן אייזיאה מיילס מול שחקן הפועל חיפה דקארי טאקר. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
ישוב לשחק אחרי תקופה ארוכה? טאקר/אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

השינויים של הפועל חיפה אמנם העלו את הקבוצה של גיא גודס מעל המקום האחרון בטבלה, אבל בתקופה האחרונה חיפה שיחקה מעט משחקים, וגם כששיחקה הפסידה, ולקראת הישורת האחרונה של העונה הסדירה היא קרובה עדיין לירכתי הטבלה. אמנם המקום האחרון לא צפוי להוביל בסוף העונה לליגה הלאומית, אך עשוי לגרור סנקציה כלכלית שבמועדון מעוניינים להיפטר ממנה. מי שעשוי להיעדר מהמשחק הוא שחקן הפנים ג'ובונטה רדיק שנפצע במרפק בתבוסה להפועל עפולה, ואת מקומו עשוי למלא דקארי טאקר שחלף זמן רב מאז שיחק בפעם האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully