וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה גברה 67:73 על הפועל ב"ש, קרית אתא ניצחה את גליל עליון

11.3.2024 / 22:14

בורדיון תפר 6 שלשות והוביל עם 23 נק', זצ'ביץ' המוחתם הטרי הוסיף 16 בבכורה. סטיבנס (22 נק' ו-9 ריב') בלט עם 83:93 על הקבוצה של ברק פלג שרשמה הפסד שישי רצוף

תיקתקנו, 8.3/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל נמשכו היום (שני). בבירת הנגב נועלת הטבלה הפועל באר שבע הפסידה בבית לבני הרצליה ונותרה מסובכת. קבוצה נוספת שהפסידה את שני משחקיה האחרונים, עירוני קרית אתא, התאוששה עם ניצחון על הפועל גליל עליון בדרך לחלק העליון של הטבלה.

הפועל באר שבע - בני הרצליה 73:67

השינוי על הקווים בהפועל באר שבע לא נשא פרי במשחק הראשון כשהאדומים הפסידו למכבי רמת גן בחוץ ונותרו במקום האחרון. באר שבע קיוותה לניצחון בכורה עם אורן אהרוני, אבל זה נחל הפסד כואב מול האקסית. בני הרצליה נעצרה בשני המשחקים האחרונים עם הפסדים להפועל אילת והפועל תל אביב אבל הגיעה נחושה למשחק הזה וקלעה 25 נקודות כבר ברבע הראשון. אלא שבאר שבע לא ויתרה בקלות ועצרה את האורחים על 12 בלבד ברבע השני. המשחק הצמוד נמשך ברבע השלישי וברבע המכריע קיבלנו מותחן של ממש.

שלשה של אלכסנדר זצ'ביץ' שהצטרף רק לאחרונה קבעה כבר יתרון דו ספרתי של 59:70 לאורחים. ריצת 0:6 החזירה את באר שבע למשחק, אבל אז פרדי בורדיון, המצטיין של המשחק תפר שלשה והכריע את המשחק דקה לסיומו.

בורדיון הוביל את האורחים עם 23 נקודות, כולל 6 מ-9 מחוץ לקשת. זצ'ביץ' רשם משחק מצוין של 16 נקודות ו-8 ריבאונדים וטיילר סטון הוסיף 12 ו-9 ריבאונדים למנצחים. גרנט שרפילד הוביל את המארחים ים 14 נקודות, אבל ג'רוויס וויליאמס נעצר על - ב-19 דקות. איגור קולשוב הוסיף 11, אבל ההתקפה של באר שבע נקלעה לערב חלש מאוד.

אמין סטיבנס, עירוני קרית אתא. דני מרון
עצר את רצף ההפסדים של קרית אתא. סטיבנס/דני מרון

הפועל גליל עליון - עירוני קרית אתא 93:83

שתי הקבוצות הגיעו עם רצף הפסדים ששם אותן בחלק התחתון של הטבלה. זו של ברק פלג רצתה להתאושש מחמישה הפסדים רצופים, ושל שרון אברהמי עמדה על 2 כאלה, אך בסיום הערב קרית אתא שבה למקום השישי וחזרה למאבקי הפלייאוף.

אמין סטיבנס הוביל את הקלעים של האורחת (22 נק' ו-9 ריב') במשחק נהדר בצבע עבורה כשההפרש עמד לטובתה כמעט לאורך כל הערב. רז אדם (14 נק' ו-5 ריב') הצטרף לרשימת הקלעים הבולטים בקרית אתא בדרך לניצחון שהחזיר את אברהמי לתמונה בחלק העליון של הטבלה. ג'יימס פלדין (22 נק', 5 ריב' ו-5 אס') שוב היה הבולט בצד של גליל עליון שהסתבכה עם הפסד שישי רצוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully