וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנזי פליק על הפרק? "פיני זהבי ולאפורטה נפגשו בברצלונה"

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 19:49

סוכן העל, שתיווך לברצלונה את רוברט לבנדובסקי, נפגש עם הנשיא. בספרד טוענים: מנסים לסגור את פליק כיורש של צ'אבי בעונה הבאה

תקציר: ברצלונה הודחה מהגביע אחרי הפסד 4:2 אצל בילבאו/ספורט1

פיני זהבי, סוכן העל הישראלי, היה זה שתיווך בין רוברט לבנדובסקי לברצלונה וכעת ייתכן שהוא בדרך לעסקה גדולה נוספת עם הנשיא ז'ואן לאפורטה. ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים היום (שני) שזהבי ולאפורטה נפגשו במסעדה בברצלונה כשהשם שעל הפרק היה הפעם האנזי פליק.

כידוע, צ'אבי יעזוב את ברצלונה בתום העונה ובקבוצה מחפשים מאמן חדש. זהבי, שמייצג את האנזי פליק, ינסה לתווך לבארסה את פליק, שכרגע לא מאמן אף קבוצה וחושק בג'וב היוקרתי בברצלונה.

זה לא סוד הוא שהמצב הכלכלי של ברצלונה לא מאפשר השקעות גדולות, וזה הופך את האנזי פליק למועמד פוטנציאלי מצוין, שכן הגרמני יגיע ללא תג מחיר. יתרה מכך, המאמן הגרמני, שמועמד גם לפרמייר ליג, יהיה מוכן לגמישות חוזית על מנת לעמוד בראש פרויקט שמרגש אותו מאוד.

האנזי פליק מאמן נבחרת גרמניה המפוטר. רויטרס
היורש של צ'אבי? האנזי פליק/רויטרס

חשוב לזכור שפיני זהבי, שיצפה גם במשחק של ברצלונה נאפולי, כבר היה בברצלונה בסוף פברואר כדי לצפות במשחק ברצלונה-חטאפה, ביקור שכבר עורר שמועות על מו"מ אפשרי עם האנזי פליק להיות המאמן הבא של הבלאוגרנה. עם זאת, המנהל הספורטיבי דקו הבטיח לאחרונה שעדיין לא החליטו מי ימלא את מקומו של צ'אבי בעונה הבאה וכי טרם נוצר קשר עם המאמן העתידי מכיוון שיש עדיפויות אחרות שצריך לפתור בתכנון העונה הבאה.

פליק אימן בהצלחה את באיירן מינכן וחתום בין היתר גם על ה-2:8 המשוגע של באיירן מינכן על ברצלונה ברבע הגמר ב-2020. מי שכיכב באותו משחק היה רוברט לבנדובסקי, היום חלוצה של ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully