וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות זיוף גילאים: ההתאחדות הקמרונית השעתה 62 כדורגלנים

סמואל אטו, המכהן בתפקיד הנשיא, פעל נגד תופעת "הונאת הגיל" הנחשבת לבעיה המרכזית במדינה האפריקאית. גם מועדונים נענשו בקנסות

תיקתקנו, 11.3/ספורט1

ההתאחדות לכדורגל בקמרון הסתבכה בשנים האחרונות עם מה שכונה על ידי הפדרציה האפריקאית כ"הונאת גילאי שחקנים". במקרים הללו, שחקני כדורגל ומועדונים מזייפים את הגיל שלהם על מנת לרשום אותם בסגל בגילאים צעירים של אקדמיה וכמובן כדי למכור אותם למועדונים באירופה ולהרוויח יותר כסף עם שווי שוק גבוה יותר. הערב (שני) ההתאחדות הקמרונית פרסמה רשימה של 62 שחקנים שהושעו בגין אותן "הונאות גיל", כולל נתן דולאה בן ה-17, שעל אף שנראה מבוגר בהרבה מגילו, זומן על ידי מאמן הנבחרת, ריגובר סונג, לאליפות אפריקה האחרונה.

מקרי זיוף הגילאים סיבכו את ההתאחדות הקמרונית, בראשה עומד אגדת העבר סמואל אטו, שבעצמו לפי דיווחים כבר שקל להתפטר בעקבות המקרים שקרו בשנים האחרונות במדינה. כבר שנה שלישית ברציפות שאטו דואג להעניש את המועדונים והשחקנים על "הנאות הגיל".

נתן דואלה שעל פי החשד "אינו בן 17"

מאמן נבחרת קמרון, ריגובר סונג. DANIEL BELOUMOU OLOMO/AFP, GettyImages
מנסים להילחם בתופעת "הונאת הגילאים" בקמרון. ריגובר סונג/GettyImages, DANIEL BELOUMOU OLOMO/AFP

באליפות אפריקה האחרונה, אליה זומן דלואה שהפך לחשוד העיקרי בעקבות זימונו כשחקן הצעיר ביותר לסגל של סונג, קמרון הודחה כבר בשמינית גמר על ידי ניגריה שסיימה במקום השני את הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully