וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל וילסון עובר לפיטסבורג, היגינס דורש טרייד מסינסינטי

שוק ההעברות ב-NFL מתעורר: הקוורטרבק הוותיק עובר מדנבר לסטילס, בשורותיהם חתם לעונה. בייקר מייפילד נשאר בטמפה ביי, פיטמן באינדיאנפוליס

שחקן דנבר ברונקוס ראסל וילסון. Justin Edmonds, GettyImages
לא טרייד מדהים. ראסל וילסון/GettyImages, Justin Edmonds

זה לא היה רומן סוער במיוחד. שנתיים בלבד לאחר שעבר בטרייד גדול עם סיאטל, ראסל וילסון שוחרר מדנבר וצפוי לחתום בפיטסבורג על חוזה מינימלי של 1.2 מיליון דולר לעונה אחת בלבד. וילסון בן ה-35 חתם בברונקוס על חוזה של 243 מיליון דולר לחמש שנים, והשחרור שלו יעלה לדנבר 85 מיליון דולר של "כסף מת" מעל תקרת השכר בשנתיים הקרובות. זה בהחלט לא היה משתלם. וילסון שיחק בסיאטל 10 שנים, בתשע מתוכן הגיע לפרובול.

בייקר מייפילד נשאר בטמפה ביי. הבאקנירס סגרו על חוזה חלומי עם הקוורטרבק, 100 מיליון דולר לשלוש שנים - 50 מיליון מהם בכסף מובטח.

ולענייני תופסים. מייקל פיטמן יישאר באינדיאנפוליס, כשהוא צפוי לחתום על חוזה של 70 מיליון דולר לשלוש שנים. מי שעשוי לעזוב את קבוצתו הנוכחית הוא טי היגינס מסינסינטי, שביקש טרייד מהמועדון. היגינס אמר כי הוא אוהב את הבנגאלס, אבל הם לא שוחחו איתו על חוזה ארוך טווח והוא מחפש קבוצה שתעניק לו את זה.

פרידה עצובה: לאריק ארמסטד היה שמור מקום בהיכל התהילה של סן פרנסיסקו לו שיחק בשורותיה עשר שנים. שנה אחת לפני שהוא משלים את ההישג, שוחרר הליינמן המצטיין בעברו מהקבוצה. חוזהו הגבוה של ארמסטד, שהיה צפוי להרוויח 28 מיליון דולר בעונה הקרובה, הכביד על תקרת השכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully