וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בברצלונה לקראת נאפולי: "המשחק החשוב ביותר העונה"

צ'אבי ימשיך בחלק הקדמי עם ימאל, לבנדובסקי וראפיניה שצפוי להחלים בזמן: "נקווה להעניק לאוהדים ערב קסום". קלצונה יעלה עם פוליטאנו לצד קברצחליה ואוסימן (שלישי, 22:00)

תיקתקנו, 11.3/ספורט1

בעונה שעברה מפגש בין ברצלונה לנאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות היה מרתק במיוחד, בטח לאור העובדה שהשתיים זכו באליפויות המקומיות, אך העונה זה הפך למשחק בין המאכזבות, אולי הגדולות ביותר באירופה. מחר (שלישי, 22:00) השתיים יתמודדו על הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות, לאחר שהמשחק הראשון שנערך באיטליה הסתיים ב-1:1 שכולו פספוס של אלופת ספרד וסחיטת תוצאה מצדה של אלופת איטליה.

צ'אבי, מאמנה של ברצלונה, מודע לחשיבות המשחק, במיוחד לאור העובדה כי זאת אולי ההזדמנות האחרונה שלו להשאיר סיכוי לתואר לפני שהוא עוזב בקיץ: "זה המשחק החשוב ביותר שלנו העונה עד כה. אנחנו מתרגשים, כי עבור 4 שנים מאז שהגענו לרבע הגמר. אני צופה שנאפולי תלחץ אותנו גבוה, זאת קבוצה נהדרת שזכתה באליפות בעונה שעברה. נקווה להעניק לאוהדים שלנו ערב קסום".

בסגל של הספרדי שוב לא יהיו פדרי ופרנקי דה יונג הפצועים, כשמרכוס אלונסו עשוי לקבל את המקום בחזרה, אך עדיין אלו יהיו איניגו מרטינס ורונאלד אראוחו במרכז ההגנה. לאמין ימאל שכבש את השער המנצח ב-0:1 על מאיורקה בשבוע שעבר, יפתח בחלק הקדמי לצד ראפיניה, שצפוי להיות כשיר בזמן, ורוברט לבנדובסקי.

לאמין ימאל ברצלונה. GettyImages
יעלה את ברצלונה לרבע הגמר? ימאל/GettyImages

מנגד, פרנצ'סקו קלצונה שקיבל את ההזדמנות הראשונה שלו על הקווים מול ברצלונה, ינסה להוכיח שהוא ראוי להמשיך בתפקיד גם בעונה הבאה, ולשם כך יצטרך לנצח בספרד את האלופה הספרדית. אחרי ה-1:1 המאכזב עם טורינו במחזור האחרון באיטליה, בנאפולי יודעים שהסיכוי האחרון לתואר העונה זה דרך ליגת האלופות, כשגם העפלה למפעל בעונה הבאה תלויה קודם כל במשחק הזה.

מי שצפוי לחבור בחלק ההתקפי לויקטור אוסימן וחביצ'ה קברצחליה הוא מתאו פוליטאנו, כשנאפולי תנסה לשחזר את הישג השיא ולהעפיל לרבע הגמר שנה שנייה ברציפות, אחרי שעשה זאת בעונה שעברה והודחה על ידי מילאן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חביצ'ה קברצחליה שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
הרבה לחץ אצל אלופת איטליה. קברצחליה/רויטרס

הרכבים משוערים

ברצלונה: מארק אנדרה טר סטגן, ז'ול קונדה, רונאלד אראוחו, איניגו מרטינס, ז'ואאו קאנסלו, אילקאי גונדואן, אנדראס כריסטנסן, פרמין לופס, לאמין ימאל, ראפיניה, רוברט לבנדובסקי.

נאפולי: אלכס מרט, ג'ובאני די לורנצו, אמיר רמאני, חואן ז'סוס, מתיאס אוליברה, חאמד ג'וניור טראורה, סטניסלב לובוטקה, אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה, מתאו פוליטאנו, חביצ'ה קברצחליה, ויקטור אוסימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully