וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדרנלין, ריגוש, מהירות: כך נראתה אליפות ישראל באופני מסלול

האנרגיות היו גבוהות בוולודרום במשך שלושת ימי האליפות, שסיפקו לקהל הרב אקשן בלתי פוסק וכמויות של אדרנלין, עם מרוצים שהסתיימו בפוטו פיניש ומולם התרסקויות כואבות של הרוכבים. קבלו את התמונות והקולות

אליפות ישראל באופני מסלול - הרגעים הגדולים/צילום ועריכה: עומר שבתאי

אליפות ישראל באופני מסלול הסתיימה בסוף השבוע בוולודרום על שם סילבן אדמס. וואלה ספורט מביאה לכם את התמונות והקולות.

האנרגיות היו גבוהות בוולודרום במשך שלושת ימי האליפות, שסיפקו לקהל הרב אקשן בלתי פוסק וכמויות של אדרנלין, עם מרוצים שהסתיימו בפוטו פיניש ומולם התרסקויות כואבות של הרוכבים.

האליפות כללה תשעה מקצים שונים, כאשר את רוב תשומת הלב תפס מיכאל יעקבלב, שקיבל רק לפני מספר חודשים את האישור לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים פריז 2024. ניכר כי יעקבלב מהווה כבר היום השראה לילדים צעירים, החולמים על קריירה אולימפית ברכיבת אופניים. עשרות מהם הגיעו לצפות באליפות, הקיפו את הרוכב באהבה וביקשו צילום עם הרוכב החייכן.

גם נציגות נשית חזקה הייתה בתחרות, כאשר אורי בש-דובינסקי הפייבוריטית ונעה שוויקי הצעירה מתחרות ראש בראש על המדליות בענפים השונים. לאחר שבש-דובינסקי חשה ברע השתלטה שוויקי על התחרות וסיימה עם שלוש מדליות זהב.

ענף רכיבת המסלול הוא ענף האופניים החדש ביותר בארץ, והוא החל רק לפני מספר שנים, כאשר נבנה הוולדרום הראשון בישראל, בתל אביב. למרות ההיסטוריה הקצרה שלו, הצליחה אליפות ישראל הנוכחית לקבץ כ-160 רוכבות ורוכבים לתחרות ברמה גבוהה, כאשר כבר היום ישנה נציגות ישראלית ברמות הבינלאומיות.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully