וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינלי צפוי להיעדר, ז'סוס יפתח ויוביל את ארסנל לרבע הגמר?

התותחנים ככל הנראה ייאלצו להסתדר ללא שחקן הכנף בגומלין אחרי ההפסד 1:0 בפורטו שבו לא הצליחו למצוא את המסגרת, החלוץ בתמונת ההרכב. טארמי ייכלל בסגל הדרקונים

שמינית גמר - גומליןהסתיים12/03/2024
ארסנל
  • טרוסאר (41)
2:5
    פורטו
    תיקתקנו, 11.3/ספורט1

    ארסנל לא הייתה בין שמונה האחרונות של המפעל הכי יוקרתי באירופה מאז 2009/10, עונה שבה בשמינית הגמר ליגת האלופות היא עברה את אותה פורטו. גם אז היא הפסידה במשחק הראשון בדרגאו, בתוצאה 2:1, אבל בגומלין דרסה 0:5 וחזרה לרבע הגמר. אחרי ההפסד 1:0 בחודש שעבר משער של גאלנו בדקה ה-90+4, כל ניצחון בשני שערים או יותר יבטיח לה את ההעפלה, אבל היא תצטרך לנסות להתגבר על הגנת הדרקונים שעצרה אותה על אפס איומים למסגרת השער במפגש הראשון.

    גבריאל מרטינלי, כך על פי "האתלטיק", לא צפוי להיכלל בסגל ארסנל אחרי שהחמיץ גם את הניצחון על ברנטפורד בשבת, אבל ספק אם ליאנדרו טרוסאר יפתח שוב, ייתכן שז'ורז'יניו יוצב במרכז השדה ובחלק הקדמי יחליפו מקומות קאי האברץ וגבריאל ז'סוס. שינוי שעשוי לבצע מיקל ארטטה הוא החזרת אולכסנדר זינצ'נקו ל-11 אחרי פציעה, אם יפתח יתפוס את מקומו של יקוב קיביור הפולני. בין הקורות יעמוד דויד ראיה, שבשבת לא שיחק נגד הדבורים עקב העובדה שהוא מושאל מברנטפורד לארסנל ועל פי הסיכום לא יכול ליטול חלק במפגשים בין הקבוצות.

    פורטו לא הצליחה לנצח בכל 22 המשחקים האחרונים שלה באנגליה והניצחון היחיד שלה על קבוצת פרמיירליג מחוץ לביתה היה נגד צ'לסי בסביליה ב"עונת הקורונה" ב-2021. בשלושת ביקוריה האחרונים אצל ארסנל, היא הפסידה וכלל לא הבקיעה. היא תקווה שלרשותה יעמוד הכוכב מהדי טארמי שנעדר מהמשחק הקודם והפעם עשוי לפחות לעלות מהספסל.

    מרטין אודגור, שחקן ארסנל. רויטרס
    ארסנל כלל לא איימה במשחק הראשון. אודגור/רויטרס

    הרכבים משוערים

    ארסנל: דויד ראיה, בן ווייט, וויליאם סאליבה, גבריאל, אולכסנדר זינצ'נקו, דקלן רייס, ז'ורז'יניו, קאי האברץ, מרטין אודגור, בוקאיו סאקה, גבריאל ז'סוס.

    פורטו: דיוגו קוסטה, ז'ואאו מריו, פפה, אוטביו, וונדל, אלן וארלה, פרנסיסקו קונססאו, פפה, ניקו גונסאלס, גאלנו, אבנילסון.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully