וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבת הפועל ת"א: "התגובה לעבירה של מנפורד לא מתקבלת על הדעת"

11.3.2024 / 14:55

בבשיקטאש "נדהמו לגלות" שהגארד הושעה רק ל-21 יום אחרי שכשל בבדיקת סמים: "חסר תקדים וסולל את הדרך להישנות התנהגות כזו"

תקציר: באסקוניה - ברצלונה 96:103/ספורט1

למרות שהוועדה למניעת סימום בספורט הבהירה להפועל תל אביב כי עונש ההשעיה של קסבייר מנפורד עדיין תקף מבחינתה, יריבת האדומים ברבע גמר היורוקאפ, בשיקטאש, יצאה היום (שני) נגד החלטת בית הדין של איגוד הכדורסל בעניינו של הגארד.

"נדהמנו לגלות שקסבייר מנפורד, שחקנה של הפועל תל אביב, יריבתנו ברבע גמר היורוקאפ, הושעה מפעילות לפרק זמן חסר תקדים של 21 ימים על ידי איגוד הכדורסל הישראלי בעקבות שימוש בחוסר אסור", מסרה בשיקטאש, אותה יפגשו דני פרנקו ושחקניו ביום רביעי (19:00, ספורט1).

"לא יעלה על הדעת שהתגובה לעבירה שכזו, שמהווה הפרה של רוח הספורט, הגיעה ימים ספורים לפני המשחק נגדנו, ובדמות הרחקה ל-21 ימים - מעט מדי לעומת מקרים אחרים מסוג זה", הוסיפו הטורקים. "העונש הזה מטיל צל כבד על ההרתעה מפני התנהגות שכזו, וסולל את הדרך להישנות של התנהגויות כאלו בעתיד".

בשיקטאש הוסיפה: "יתר על כן, האמירה של מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו שהדגימה נלקחה בדצמבר, אבל התוצאות הגיעו בפברואר, מעלה שאלות בנושא. אנו מקווים שהנהלות פיב"א והיורוליג יקבלו החלטה הוגנת בנוגע לסוגיה המדוברת, תוך התחשבות בתקדימי עבר. נבהיר שבכוונתנו לעקוב אחר הנושא עד הרגע האחרון ולממש את זכויותנו המשפטיות".

קסבייר מנפורד הפועל תל אביב. קובי אליהו
החזרתו מהשעיה מקוממת את היריבה. קסבייר מנפורד/קובי אליהו

כזכור, בית הדין של איגוד הכדורסל קבע בעניינו של מנפורד, שהושעה ב-18 בפברואר אחרי שכשל בבדיקת סמים, שהגארד רשאי לחזור לפעילות ב-12 במרץ - יום לפני המשחק נגד בשיקטאש. עם זאת, WADA כאמור הבהירה שמבחינתה הוא מושעה, וממילא הוא לא התאמן עם הפועל תל אביב בשבועות האחרונים, כך שהוא בכל מקרה לא צפוי ליטול חלק בהתמודדות מחרתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully