וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המלך" של הנשים: לברון ג'יימס נתפס בשיחה צפופה עם הבוסיות

כדורסלן הלייקרס הגיע לברך לכבוד יום האישה והתקבל בכרבולים ופינוקים מנשיאת המועדון, שגררו עקיצות ברשת - כולל מכוכב ה-NFL

תקציר הניצחון 78:80 של ריאל מדריד על טנריפה/ספורט1

מתברר שלברון ג'יימס נחשב ל"מלך" לא רק בעיני חובבי הכדורסל, אלא גם בקרב נשות ההנהלה בלוס אנג'לס לייקרס. שיחה שניהל עם שתיים מבכירות המועדון במהלך משחק שנערך ביום האישה, הפכה ויראלית וגררה גם עקיצה מכוכב NFL.

ב-8 במרץ אירחו הלייקרס את מילווקי ללא לברון, שנכח כמובן בקריפטו ארנה, אבל לא שיחק בגלל פציעה טורדנית בקרסול. במהלך פסק זמן, ג'יימס הגיח לשורה הראשונה מול הספסל והתיישב בין נשיאת המועדון ג'יני באס למנהלת הפרויקטים המיוחדים לינדה ראמביס, כאשר במהלך השיחה השלושה השתטו וצחקקו להם ושתי הנשים התכרבלו על זרועותיו של הכדורסלן, שנראה כמי שנוח לו במיוחד בסיטואציה.

קוראי שפתיים זיהו שלברון בעצם איחל לבאס ולראמביס "יום האישה שמח", מה שריגש את השתיים שענו לו "תודה" כשהנשיאה אף השעינה את ראשה על כתפו של השחקן, שהוסיף: "שתיכן הנשים הכי חזקות בספורט, מגיע לכן". חנופה זולה לבוסיות או מחווה גברית ג'נטלמנית? אתם תחליטו.

ברשת התבדחו שלברון ביקש מבאס וראמביס לפטר את מאמן הלייקרס דרווין האם, אבל עיקר ההלצות היו על ה"פינוקים" שג'יימס קיבל משתי הנשים. בדיוק כמוהו, שתיהן נשואות וכמובן שלא היה בסצנה המדוברת משהו לא הולם, אבל מי שבכל זאת לקח את זה רחוק הוא כוכב הפוטבול אנטוניו בראון. בראון צייץ תמונה של לברון בין שתי נשים וכתב: "יש לו את זה", ברפרנס סרקסטי לסרט הדרמה של ספייק לי על כדורסלן שמגולם על ידי ריי אלן.

לפנות בוקר (שני) חזר לברון ג'יימס למגרש וכיכב בניצחון הלייקרס על מינסוטה, עם 29 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully