וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להתכונן: פליק נפגש עם גווארדיולה וביקש פרטים על ברצלונה

גרמני אחד ממשיך לעשות סימנים של התעניינות בהחלפת צ'אבי, בעוד שטוכל נוטה להעדיף חזרה לפרמיירליג על פני הגעה לקטלוניה. כך או כך, במועדון עוד לא שוחחו עם מועמדים

מחוץ לקווים, 10.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אמנם באתר הספרדי "Relevo" טוענים שהנהלת ברצלונה עדיין לא פתחה במגעים עם מועמד כלשהו להחליף את צ'אבי בעמדת המאמן לעונה הבאה, אך במקביל מדווחים שם על התפתחויות לגבי שניים מהשמות שעלו בנושא. בעוד שהאנזי פליק ממשיך לתכנן את הגעתו לקטלוניה, גרמני אחר, תומאס טוכל, מתרחק משם.

בורסת השמות אמנם גדולה ומתערבבת כל העת, אבל פליק עשוי להיות המועמד המוביל להתמנות למאמן ברצלונה, הן בשל העובדה שהוא פנוי והן בגלל שמינה לאחרונה לסוכנו את פיני זהבי, שיחסיו עם נשיא בארסה ז'ואן לאפורטה מצוינים. בשבוע שעבר הגיע פליק למנצ'סטר וביקר במתחם האימונים של מנצ'סטר סיטי. שם, הגרמני שוחח עם פפ גווארדיולה ורצה לשמוע ממנו פרטים "מבפנים" על ברצלונה כמועדון, כך סיפרו בספרד.

תומאס טוכל, מאמן באיירן מינכן. Lars Baron, GettyImages
הוא דווקא נוטה להעדיף את אנגליה. תומאס טוכל/GettyImages, Lars Baron

במקביל, גם טוכל כאמור סומן כשם שעשוי לנחות על הקווים של הבלאוגרנה, אחרי שבאיירן מינכן הודיעה לו שדרכו בבוואריה תסתיים בסוף העונה הזו. עם זאת, העיתונאי מתאו מורטו טען שטוכל מעדיף לחזור לפרמיירליג מאשר להגיע לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully