וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת שמח: המופע חסר התקדים של ה"מפלצת" אנתוני דייויס

ערב לפני שהוא חוגג 31, AD סחף את הלייקרס לעוד ניצחון על קבוצת צמרת עם שורה סטטיסטית "משוגעת" שלא נראתה מעולם. כשהכרטיס המובטח לפלייאוף באופק, הכוכב יודע: "כל יריבה תתקשה נגדינו בשבעה משחקים"

תקציר: באסקוניה - ברצלונה 96:103/ספורט1

"זאת הפעם הראשונה מתחילת הקריירה שאני זוכה לחגוג יום הולדת בבית, בתאריך הלידה שלי", סיפר אנתוני דייויס לפנות בוקר (שני). ערב לפני שהוא חוגג 31, הוא סידר לעצמו וללייקרס חתיכת מתנה. AD הוביל את הקבוצה מלוס אנג'לס לניצחון ביתי 109:120 על מינסוטה טימברוולבס, כשהוא הופך לשחקן הראשון מאז עונת 1973/74, בה החלו לספור חטיפות, עם משחק של לפחות 25 נקודות, 25 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות. ליתר דיוק, הוא קלע 27 וחטף 7 פעמים, בנוסף ל-3 חסימות. מעולם לא הייתה שורה סטטיסטית כזו, עד הלילה.

בריבאונדים דייויס קבע שיא עונה אישי, בחטיפות שיא קריירה, ומאז שאקיל אוניל ב-2004 לא היה שחקן בלייקרס שרושם מינימום 25 נקודות ו-25 ריבאונדים במשחק. רק שלושה שחקנים הוסיפו 5 אסיסטים ומעלה להופעה עם מספרים כאלה מאז עונת 1982/83: צ'ארלס בארקלי, קווין גארנט וניקולה יוקיץ'. "כשאנחנו נהנים, הביטחון של כולם גבוה. כשאנחנו מדברים טראש עם הקבוצה היריבה, סומכים אחד על השני ופשוט משחקים בדרך הנכונה. אנחנו יודעים מה צריך, זה עניין של שמירה על יציבות ולשחק נכון מדי ערב", אמר דייויס בסיום.

"בכל פעם שהחטאנו זריקה, הוא היה שם", אמר אוסטין ריבס על AD שאסף 10 כדורים חוזרים רק בהתקפה. "זה נתון משוגע, אחרי כל החטאה הוא סידר לנו הזדמנות שנייה או הגיע בעצמו לקו העונשין. גם החטיפות, זה משוגע. מאוד מרשים".

עד כדי כך זה היה מרשים, שדייויס האפיל על הופעה נהדרת של לברון ג'יימס. מלך הסלים בהיסטוריה של ה-NBA חזר מהיעדרות של משחק אחד בגלל הקרסול הכואב שלו, וקלע 21 נקודות במחצית השנייה בדרך ל-29 במשחק כולו, שכלל גם 8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים.

הלייקרס סיימו בכך סדרה של שישה משחקי בית ושבעה משחקים בקריפטו ארנה בסך הכל, אחד מהם כאורחים של לוס אנג'לס קליפרס. חמישה משבעת המשחקים הללו הסתיימו בניצחון, כשחוץ מהיריבה העירונית, הסגולים-זהובים הכניעו גם שלוש קבוצות צמרת נוספות: אוקלהומה סיטי, מילווקי ומינסוטה.

"אנחנו נכנסים לקצב", המשיך דייויס אחרי שהלייקרס עלו למאזן 30:36, שישה משחקים מעל 50% הצלחה לראשונה בעונה הזו. הם אמנם במקום התשיעי, אבל המרחק מהמקום השישי שמבטיח כניסה לפלייאוף, ובו נמצאת כרגע פיניקס, עומד על שני משחקים בלבד. "כמו בשנה עברה, אנחנו יודעים שאנחנו רק צריכים להיכנס. התחושה היא שכל קבוצה תתקשה לנצח אותנו בסדרה של שבעה משחקים, אנחנו אוהבים את הסיכויים שלנו נגד כל יריבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

את המופע האדיר רשם שחקן הפנים אחרי שבכלל נרשם על ידי הקבוצה כ"בספק" למשחק מול מינסוטה, בגלל כאבים בכתף. דייויס הודה שהוא הרגיש אותם גם תוך כדי הערב. הוולבס אמנם חסרו בהגנה עליו את קארל-אנתוני טאונס ורודי גובר הפצועים, אך הכוכב הדגיש: "זאת המדורגת שנייה במערב, עדיין קבוצה טובה. ברור שהיו חסרים להם שחקני מפתח, אבל עדיין יש להם שחקנים שמסוגלים לייצר מהלכים ולמצוא את הדרך לנצח".

מאמן הלייקרס דרווין האם סיכם את ההצגה של דייויס במחמאה יפה: "הוא פשוט היה מפלצת במשך כל הערב. היה אקטיבי ועשה עבודה גדולה בתקשורת עם חבריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully