וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולסון: "הדחיפות מניעות אותי. אם זה לא פיזי מדי, זה בסדר"

11.3.2024 / 8:42

מכבי תל אביב רשמה ניצחון עשירי ברציפות והפורוורד סיכם: "אין שום דבר כמו האוהדים שדוחפים אותנו. דיברתולומאו המנהיג שלנו"

דריבל, 5.3/עריכת וידאו: נועה לוי

מכבי תל אביב רשמה אמש (ראשון) את ניצחון הליגה העשירי שלה ברציפות כשגברה בבית 78:90 על הפועל ירושלים. הצהובים מדורגים במקום השני בשל משחק חסר לעומת הפועל תל אביב, ואם ינצחו אותו יחזרו להוליך את טבלת ליגת העל.

אחרי רבע אחד שבו הציגו יכולת לא מרשימה, התעוררו השחקנים של עודד קטש ברבע השני, אחרי תקרית בה הורחק קאדין קרינגטון, וברחו ליתרון 24:41. ירושלים לא נשברה וחזרה פעם אחרי פעם כשהצהובים מנסים לגמור את המשחק. במחצית השנייה התפוצץ הקפטן ג'ון דיברתולומאו בדרך ל-19 נקודות, כולל 6 מ-6 מהשדה, ועזר לקבוצתו לסגור את הסיפור. מלבדו בלטו וויד בולדווין עם 17 נקודות, ובונזי קולסון עם 16 נקודות ו-5 ריבאונדים.

"זה היה משחק קשה. ירושלים היא קבוצה מוכשרת עם גארדים מוכשרים, הרבה שחקנים מהעונה שעברה, אבל נשארנו עם העקרונות שלנו. קיבלנו הרבה אנרגיות משחקנים", אמר קולסון שפתח את מסיבת העיתונאים בברכת יום הולדת שמח לאמו בארצות הברית. הפורוורד נפגע במהלך הרבע השלישי אך חזר למגרש וסיפר: "אני בסדר, נחתתי על עוז בלייזר או רנדולף, חבשו אותי וזה הכול. חזרתי לשחק, אני בסדר".

שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון. ברני ארדוב
נחבש והתאושש. קולסון אחרי שנפגע אמש/ברני ארדוב

במכבי תל אביב סיפרו אחרי המשחק על התחושות הטובות שהם מקבלים ממשחקים עם היכל כמעט מלא, אחרי משחקי חוץ בליגה וביורוליג, ומשחק בית ביורוליג ללא קהל. "הלוואי שיכולנו לשחק את משחקי היורוליג שלנו כאן. זה קשה, אבל כשאנחנו משחקים משחקי ליגה כאן, אנחנו מקבלים אנרגיות. זה חסר לנו, אין שום דבר כמו האוהדים שלנו שדוחפים אותנו. זו אווירה כיפית, הסתכלתי היום ואמרתי כמה אני מתגעגע לזה, היינו קצת מחוץ לבית, ולא היה לנו אוהדים, כיף שהאוהדים שלנו דחפו אותנו לניצחון", אמר קולסון בנושא זה.

הפורוורד הוסיף על ההצטיינות של דיברתולומאו: "ג'ון די היה נהדר כל העונה, הוא המנהיג שלנו, הוא הקול שלנו, לא משנה מה שקורה - הוא מוכן לשחק. הוא קלע זריקות קשות כשהדברים לא הלכו לכיוון שלנו. כל פעם שהוא קולע או חוטף, אני שמח בשבילו. כל פעם שהוא זורק אני בטוח שזה ייכנס. הוא מאוד עקבי ואנחנו צריכים שהוא ימשיך לשחק כאן להמשך העונה".

לבסוף, התייחס בונזי לאירוע במחצית הראשונה בה הורחק קרינגטון, אירוע בו היה נראה קולסון נלהב מאוד: "הדחיפות על המגרש מניעות אותי, אולי שחקנים אחרים גם. לפעמים צריכים את זה, כל זה לא יותר מדי פיזי, זה בסדר. אני רק מנסה להיות עקבי, בוטח בשיטה של המאמן, נשאר עקבי. לוקח מה שההגנה נותנת לי, אני מנסה להיות עקבי באימונים, עקבי בהרגלים שלי. זה ברכה, אבל העבודה לא נגמרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully