וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירח הדבש נגמר": אולימפיאקוס ומנדיליבאר פסימיים לפני מכבי ת"א

יריבת מכבי תל אביב בחמישי שוב הושפלה בדרבי, המאמן יגיע לגומלין אחרי ביקורות צולבות בתקשורת, וממשיך להיות מודאג: "אנחנו סופגים מכל מצב"

תקציר: אולימפיאקוס - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

אולימפיאקוס תגיע למשחק הגומלין נגד מכבי תל אביב ביום חמישי בסרביה, כשהיא במצב רוח ירוד ובלי ביטחון. ההפסד 4:1 לצהובים במשחק הראשון של שמינית גמר הקונפרנס ליג, לווה בהפסד משפיל עוד יותר - 3:1 לפנאתינייקוס בדרבי - שהגיע דווקא ביום בו המועדון ציין 99 שנים להיווסדו.

כמו במשחק נגד מכבי תל אביב, ההגנה של היוונים לא תפקדה וספגה שלושה שערים משלושה מצבים. בתקשורת היוונית כבר קוטלים את המאמן חוסה לואיס מנדיליבאר, שפתח את הקדנציה עם שישה ניצחונות בשישה משחקים אבל בשני המשחקים האחרונים לא מצליח לאושש את קבוצתו.

"ירח הדבש של מנדיליבאר הסתיים. ההפסד הזה 100 אחוז עליו", כתבו ב-SDNA. "אולימפיאקוס לא למדה דבר מהמשחק נגד מכבי תל אביב. ההגנה שלה נרפית, סף השבירה נמוך מאוד. ספק אם במצבה הנוכחי היא יכולה לחזור מפיגור של שלושה שערים מול מכבי תל אביב".

חוסה לואיס מנדיליבאר מאמן סביליה. רויטרס
סיבות לדאגה. מנדיליבאר/רויטרס

מנדיליבאר בעצמו מתוסכל מאוד מההגנה של הקבוצה, ואומר: "אנחנו מנסים להגן בקו גבוה, אבל האמת היא שבכל פעם שמתקרבים לרחבה שלנו, זה הסתיים עם שער. גם הערב, כמו נגד מכבי תל אביב, סבלנו הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully