וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס: "מנסה להיות שחקן בלתי ניתן לעצירה". זעם במדריד על פרשת ברהים

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 8:02

כוכב ריאל מדריד שוב הצטיין ה-0:4 על סלטה ויגו. אנצ'לוטי מאושר משער הבכורה של ארדה גולר: "יש לו עתיד בריאל". אכזבה במדריד מההתאחדות בפרשת ברהים דיאס

תקציר: באייר לברקוזן - וולפסבורג 0:2/ספורט1

מוליכת הליגה הספרדית ריאל מדריד השיגה אתמול (ראשון) ניצחון ביתי 0:4 על סלטה ויגו, שמסובכת בתחתית, והחזירה לעצמה את יתרון שבע הנקודות שלה בראש הטבלה בזכות עוד תצוגה דומיננטית.

שערים של ויניסיוס וארדה גולר, הראשון של השחקן בן ה-19 במועדון, לצד שני שערים עצמיים של קרלוס דומינגס מסלטה והשוער ויסנטה גואיטה - חתמו את הניצחון של מדריד.

קרלו אנצ'לוטי מחבק את ארדה גולר, אחרי שער הבכורה שלו במדי ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
חיבוק חם מהמיסטר. אנצ'לוטי וגולר/GettyImages, Denis Doyle

"אני מאוד שמח", אמר וניסיוס, שכבש את שערו העשירי העונה, "אני מנסה להיות במיטבי, זו תקופה טובה של העונה עם משחקים טובים ואני רוצה להמשיך ככה, בתקווה בלי פציעות.

"פציעות פגעו בי קצת העונה. אני מנסה לעזור בצורה הטובה ביותר, לשנות את המשחק שלי, להיות בלתי ניתן לעצירה, כשחקן כנף, כחלוץ, ככה שהיריבות לא יידעו איך להגן עליי".

הרגע המשמח היה כאשר ארדה גולר המחליף הוסיף את השער הרביעי בתוספת הזמן. גולר הגיע עם הרבה ציפיות ("מסי הטורקי"), סבל מפציעות ורבים פקפקו בו, אבל הטורקי הצעיר מראה ניצוצות. "לארדה גולר יש עתיד כאן", אמר מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי, "הוא שיחק רק שלוש דקות אבל הייתי משוכנע שהוא יכול לעשות משהו בגלל הכישרון הגדול שלו". גולר עצמו אמר בסיום: "זה המועדון הטוב והגדול בעולם, אבל תמיד האמנתי שיש לי את הכישרון והיכולת להשתלב בו".

כמו כן, בספרד מדווחים שבריאל מדריד לא אהבו את ההתמהמהות של הנבחרת הספרדית בנוגע לברהים דיאס, שבחר בסופו של דבר לייצג את נבחרת מרוקו, ובקבוצה מאוכזבים ובטוחים: ההתאחדות טעתה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מוליכת הליגה עומדת על 69 נקודות, שבע מעל ג'ירונה שבמקום השני, שניצחה את אוסאסונה 0:2 בשבת. מנגד סלטה של רפא בניטס נמצאת במקום ה-17 בטבלה עם 24 נקודות, מקום אחד בלבד מעל הקו האדום. "אנחנו עדיין בעמדה מסוכנת", אמר בניטס, מאמן ריאל לשעבר. "אנחנו כועסים על התבוסה הזו, אבל אנחנו חושבים כבר על המשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully