וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש הילל את האקס פקטור שלו: "מגיעות לו יותר דקות"

10.3.2024 / 23:59

המאמן שיבח את דיברתולומאו שכיכב מול הפועל ירושלים: "אין קפטן ראוי ממנו למכבי תל אביב". הגארד: "מבין את חשיבות המשחקים הגדולים". קאנדזוריס: "זו לא אותה קבוצה מהעונה שעברה"

דריבל, 5.3/עריכת וידאו: נועה לוי

מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) ניצחון ליגה עשירי רצוף, והמשיכה את המומנטום שלה במסגרת המקומית לאחר שגברה 78:90 על הפועל ירושלים. בזכות הניצחון עלו הצהובים למאזן של 3:13 וחזרו לפסגת ליגת העל על חשבון הפועל תל אביב, שממשיכה לרדוף אחרי היריבה העירונית.

"מבחינת אווירה, אגרסיביות ואינטנסיביות, היה משחק עם המון עצירות ולא קל לשיפוט", סיכם עודד קטש. "יכולנו לשחק יותר טוב, למצוא קצת יותר שקט בהתקפה. לא יודע אם קרה שאיבדנו יותר מאשר מסרנו אסיסטים. זה לא הדרך שאנחנו משחקים, צריך לתת קרדיט להגנה של ירושלים, ניצחנו את המשחק בדקות טובות הגנתיות. לא הכי יפה, אבל ניצחון מול קבוצה טובה, מצאנו דרך לקלוע 90 נקודות וזה לא מובן מאליו נגד ירושלים. בגלל חיסרון של כמה שחקנים בשתי הקבוצות, המשחק הזה הצריך המון הערות טקטיות. הייתי מעורב בכל התקפה, היו המון חילופים של הרכבים, הפכנו להיות גדולים והם קטנים ולהיפך, שני המאמנים ניסו להגיב ולהפתיע. זה הצריך יותר מעורבות שלי".

על המצטיין הערב ג'ון דיברתולומאו אמר המאמן: "יש משהו בג'ון, אולי בגלל שהוא לאו דווקא נראה כמו שחקן כדורסל קונבנציונאלי. הוא עושה את זה בצורה עקבית לאורך הרבה שנים. יש שחקנים שבגלל הרכבים מסוימים אני לא תמיד מוצא את המקום שלהם. מגיעות לו יותר דקות משחק, הוא מוצא את הדרך להיות חיובי. הוא שחקן כדורסל טוב מאוד, מעבר לזה שהוא מנהיג. הוא לא תמיד מדבר הכי הרבה, אבל זה מסוג המנהיגות שאני הכי מעריך, על ידי דוגמא אישית. אין קפטן ראוי ממנו למכבי תל אביב".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
מרוצה. קטש/ברני ארדוב

"אני הרבה שנים במועדון, אני מבין מה המשמעות של המשחק הזה לאוהדים, למועדון. זה חלק מהמסורת", הסביר ג'ון דיברתולומיאו. "יש חשיבות למשחקים הגדולים. רצינו לנצח במשחק הזה. אני שמח מאוד שהתחלנו את השבוע ברגל ימין, זה ייתן לנו דחיפה להמשך".

מנגד, המאמן המפסיד איליאס קאנדזוריס סיכם: "מכבי ניצחה אותנו בהוגנות, כל הכבוד להם. נגמרו לנו הגארדים, אחרי מה שקרה עם קאדין קרינגטון ואור קורנליוס שלא יכול היה להמשיך. הצלחנו לחזור, אבל עשינו איבודי כדור בלתי מחויבים, קצת טעויות בהגנה שגרמו לנו לאבד את המומנטום של המשחק. נצטרך להתאחד מחדש, לספור כמה שחקנים שלנו כשירים ונצא לרביעי למשחק חשוב מאוד לקמפיין האירופי שלנו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל ירושלים איליאס קאנדזוריס. ברני ארדוב
ועכשיו, לאירופה. קאנדזוריס/ברני ארדוב

היווני הוסיף ואמר: "אני לא יודע מה קרה בעונה שעברה, לא הייתי כאן. אם תראו את המשחק היום, זו לא אותה קבוצה כמו שנה שעברה. אני לא אוהב להשתמש בתירוצים, אבל זו לא אותה קבוצה. נצטרך למצוא פיתרונות לעתיד, אם זה למשחקים נגד מכבי או נגד הקבוצות הגדולות האחרות. תמיד יש דברים חיוביים שאפשר לקחת מהמשחקים, אני מרוצה מנמרוד לוי, הוא התרגל לשיטה שלנו. זה חשוב שנחזור לבסיס, לשחק הגנה טובה זה יביא לנו את הפיתרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully