וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "לא זוכר אותם מעיפים כדורים ככה". קין: "הראינו אופי"

מאמן בית"ר מאמין שהיה ראוי לפחות לתיקו: "חסר לנו השער שיפרוץ את הסכר". זה של מכבי ת"א שיבח את פרץ: "מתרכזים בעצמנו". לפני הגומלין: אולימפיאקוס ספגה עוד הפסד בדרבי

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

מכבי תל אביב הבטיחה הערב (ראשון) את אליפות העונה הסדירה, כשניצחה את בית"ר ירושלים 0:1 בטדי והגדילה את הפער בפסגת הטבלה ממכבי חיפה לחמש נקודות, לאור ההפסד של האלופה 2:1 לבני ריינה במשחק המקביל. דור תורג'מן שפתח על חשבון ערן זהבי הוכשל ברחבה ודן ביטון (45) הכריע עבור רובי קין, ברק יצחקי עדיין ללא שער זכות או ניצחון והוא עדיין צמוד למ.ס. אשדוד שמתחת לקו האדום.

"אנחנו יוצאים עם המחמאות אבל בלי הנקודות, וחבל, כי בסוף צריך להשיג נקודות", אמר ברק יצחקי. "אני מאמין שזה יבוא, השחקנים האלה הראו המון אופי, למידה והבנה של מה שאני רוצה מהם. אני לא זוכר את מכבי תל אביב מעיפה ככה כדורים. הם ניסו להעיף כדורים למעלה ולשחק על מעברים, אבל הצלחנו לעצור אותם. בסוף ספגנו שער מפנדל, וזה חבל כי הגענו למספיק מצבים כדי להבקיע.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. דני מרון
יכול להיות מרוצה. קין/דני מרון

יצחקי הוסיף: "אנחנו נצטרך להבקיע שערים וגם זה יגיע. אני לא ארפה לרגע מהדבר הזה, כי לשים כדור ברשת זו המהות של הכדורגל. לא דמיינתי שאחרי שלושה משחקים לא נכבוש אפילו שער אחד. הגענו ליותר מצבים, שלטנו בקצב. אין לנו הרבה זמן לעבוד על הסיומות, אבל צריך להתחיל להבקיע".

יצחקי סיכם: "השחקנים מאמינים. אני מרגיש אותם יום-יום באימונים, הם עושים את הדברים הנכון, חסר לנו השער שיפתח את הסכר, וכשזה יגיע, יקרו דברים טובים. אני אצטרך לעבוד איתם על זה, אני צריך לשים על זה דגש".

עדי יונה הוסיף: "אנחנו מאוכזבים מאוד. במחצית הראשונה פחות הצלחנו לשחק את המשחק שלנו, החצי השני היה הרבה יותר טוב אבל המצבים לא נכנסו. צריך לדעת לנצל אותם. ננסה להמשיך לעבוד קשה, הצוות נותן לנו את מה שהוא מאמין. צריך להילחם על החיים שלנו בכל משחק, בעזרת השם אני מאמין שיהיה טוב, אם נמשיך לשחק ככה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עדי יונה, בית"ר ירושלים, מול יוריס ואן אובריים, מכבי תל אביב. דני מרון
מתוסכל. עדי יונה/דני מרון

בצד השני, רובי קין חגג. "כל הכבוד לשחקנים, השחקנים שעלו טריים וגם אלה ששיחקו ביום חמישי", אמר המאמן. "ב-12 הדקות האחרונות דור פרץ רץ את כל המגרש וחילץ אותו, מבחינתי זה מראה על אופי והראינו אופי היום. אני ממשיך לשמוע שהמאזן אחרי אירופה הוא לא טוב. אמרתי לשחקנים שנראה אם יש לנו אופי או לא, ויש לנו. לא ידעתי שמכבי חיפה הפסידה, אבל אנחנו צריכים להתרכז רק בעצמנו".

* ארבעה ימים לפני הגומלין נגד מכבי תל אביב, אולימפיאקוס הפסידה 3:1 לפנאתינייקוס בדרבי, וספגה הפסד שני תחת שרביטו של המאמן חוסה לואיס מנדיליבר. דניאל פודנסה העלה את יריבת הצהובים ליתרון בדקה ה-24, אבל היא ספגה צמד מהיר לפני הירידה להפסקה, והרימה ידיים אחרי שספגה את השלישי בדקה ה-70. בסך הכל, אולימפיאקוס רשמה העונה ארבעה הפסדים ותיקו בדרבי נגד פאו - ותגיע למשחק בבאצ'קה טופולה במצב רוח ירוד למדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully