וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה חגגה, מימר יקבל הצעה להארכת חוזה: "מהרגעים הגדולים בקריירה"

10.3.2024 / 22:11

אחרי ה-1:2 הגדול על מכבי חיפה והשגת הכרטיס לפלייאוף העליון, יש רצון להמשיך עם המאמן שהתגאה: "היה חשוב לנצח דרך כדורגל, לא לגנוב. זה הכי מגיע לנו"

השערים ב-1:2 של בני ריינה על מכבי חיפה/ספורט1

מכבי בני ריינה עשתה הערב (ראשון) היסטוריה כאשר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון של ליגת העל. המועדון הקטן שב-2017 עוד שיחק בליגה ג' ומאז טיפס במעלה הליגות, הדהים את מכבי חיפה בגרין זו השנה השנייה ברציפות, הפעם עם מהפך ו-1:2, ולא רק הבטיח עוד עונה בליגה הבכירה אלא גם השיג את הכרטיס הנכסף לשישייה המובילה. הפער ממכבי פתח תקוה עומד על שלוש נקודות וגם 15 שערים, כך שאין אפשרות ריאלית שזה ישתנה. ריינה תתארח במחזור הסיום של הליגה הסדירה אצל בני סכנין, שצריכה נקודה כדי להיות גם היא בטופ 6. אם זה יקרה, זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה ששתי נציגות של המגזר נמצאות יחד בפלייאוף העליון.

בעקבות ההישג הגדול והקמפיין הנפלא שברובו הייתה ריינה בין שש הראשונות של הליגה, מתכוונים במועדון להגיש למאמן שרון מימר הצעה לחתום על חוזה לעונה נוספת.

שחקני ואנשי מכבי בני ריינה חוגגים. מאור אלקסלסי
לא רק הישארות, גם פלייאוף עליון. אנשי מכבי בני ריינה חוגגים/מאור אלקסלסי

שרון מימר סיכם ואמר: "אין ספק שזה מהרגעים הגדולים בקריירה שלי, אי אפשר לתאר במילים מה שעשינו פה העונה. אם תפרטו את זה לפרטים, ריינה אולי המועדון הקטן בליגה - מבחינת תנאים, מסורת, קהל, תקציב. יש לנו דבר שהוא כנראה יותר מכולם - החיבור בין בעלים, צוות ושחקנים. כולנו מאוחדים סביב המטרה. היה לי חשוב לנצח היום דרך כדורגל, לא לגנוב פלייאוף כקבוצה מסכנה שהולכת אחורה ועוקצת. היתה לנו תקופה פחות טובה בחודשיים האחרונים, אבל לא נתעסק בזה. אני מקווה שנלמד מזה, כי היינו צריכים להבטיח פלייאוף הרבה לפני. ב-21 מתוך 25 המחזורים היינו בתוך הפלייאוף, כך שזה לא מקרי. זה הכי מגיע לנו".

מאמן בני ריינה המשיך: "יש פה שחקנים שיכולים לעבור משיטה לשיטה. היינו צריכים קצת לצופף את האמצע, הגבנו גם בצורה יפה לשינוי המערך שלהם. עשינו התאמות, אבל יותר חשוב מכל ההתאמות זה הלב של השחקנים. אני מצדיע להם, לא רק על המשחק הענק שעשינו היום, אלא על עונה שלמה. זה מרגש מאוד, שיש לך שחקנים כאלה, בלי אגו, שרק רוצים להקשיב, ללמוד ולהתקדם. כל העונה עמדנו מול הגדולות וזה מוכיח שאנחנו קבוצה של פלייאוף עליון. לא נבוא להתבטל שם. מכבי חיפה באה עם כל התותחים הכבדים, חשבתי שאני פיורנטינה".

על המונח "מעגל המימרים" ועל כך שיצא ממנו, אמר: "מיתגו את זה כטרנד שיש בליגה, עם תחלופה וחוסר סבלנות. זה יצר את תרבות המימרים. הסטטיסטיקה אומרת שסבלנות משתלמת בסופו של דבר. אנחנו כמאמנים רוצים להישאר, רוצים להישאר בתהליכים. היתה לי הצעה מקבוצה קצת יותר גדולה השנה אבל החלטתי להישאר כדי לבנות פה משהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שלומי אזולאי שחקן מכבי בני ריינה חוגג. מאור אלקסלסי
חדר ההלבשה רגוע יחסית. שלומי אזולאי בסיום/מאור אלקסלסי
סעיד בסול בעלים מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
יהיו מענקים? סעיד בסול/מאור אלקסלסי

שלומי אזולאי, ששוב כבש לרשת מכבי חיפה: "חדר ההלבשה רגוע יחסית להישג שעשינו, אנשים קצת מאופקים. ידענו שמכבי חיפה באה אחרי פיורנטינה ותהיה לה ירידת מתח, ופשוט היינו צריכים להיות שם 90 דקות. הם פתחו ממש טוב, היה לנו מזל בהתחלה, ואחר כך הצלחנו להתעלות עם מחצית שנייה אדירה. תרגמנו את זה לשערים, מה שלא עשינו במשחקים הקודמים. בחודש וחצי האחרונים היינו זוועה, שלשלנו במכנס, אבל עשינו סיבוב ראשון מדהים. אנחנו צנועים, ברור כמה הלחץ משתק שחקנים אבל היינו רגועים. אני מקבל פה את מה שכל שחקן צריך - ביטחון, יחס אישי, וזה מתורגם גם למספרים. נשארנו בליגה ונהנה בפלייאוף, אני מאמין שניתן פייט לגדולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully