וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב על ההודעה על הורדת הנקודה ביום המשחק: "יש יד מכוונת"

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 22:42

רפאלוב באמירה חריפה, גם מאמן מכבי חיפה מסאי דגו תוקף: "במקום להתכונן למשחק היינו צריכים להרגיע את השחקנים". על המשחק: "היה קטסטרופה"

התקציר: צפו במהפך של בני ריינה, שגברה 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

מכבי חיפה הפסידה הערב (ראשון) 2:1 לבני ריינה, והשלימה יום מתסכל במיוחד, כשהחל בבשורה מאכזבת מבחינתה, על כך שבית הדין החזיר למכבי תל אביב נקודה. אבל אחרי התלונות על הפחתת הנקודה בבית הדין והחזרת הנקודה למכבי תל אביב, האלופה הופתעה בגרין כמו בעונה שעברה, ופשוט קרסה במחצית השנייה. שלומי אזולאי וקייס גאנם הפכו אחרי פנדל של ענאן חלאילי, ובסופו של יום בני ריינה הבטיחה פלייאוף עליון היסטורי.

פרנזי פיירו, גדי קינדה שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
יום קשה לקבוצה. חיפה מאוכזבת/מאור אלקסלסי

בסיום מסאי דגו הביע זעם על העובדה שהבשורה על הורדת הנקוה הייתה ביום המשחק. "רק במדינת ישראל", אמר דגו, "החזירו את הנקודה למכבי תל אביב, אבל למה ביום של משחק? עשו את זה גם לבית"ר. לא מבין למה זה קורה. רוצים להחזיר נקודה? תחזירו. אבל למה אנחנו צריכים להתעסק בזה ביום של משחק, למה השחקנים צריכים להתרגז מזה, במקום להתעסק במשחק אנחנו צריכים להרגיע את השחקנים. זה משהו שגורם לך להקיא את הענף הזה".

על המשחק: "תחושות לא טובות. באנו בגישה טובה, פתחנו טוב, ידעתי שניפול חצי שני, רצינו לכבוש שער מהיר, ויכולנו לכבוש שער שני, אם גדי היה מוצא את ליאור... יכולנו לגמור את המשחק. החצי השני היה קטסטרטופה, היינו מאוד חלשים. לא הגיע לנו לנצח, אבל אין מה לעשות, חושבים קדימה".

עוד בוואלה!

הלך להם הקייס: מכבי חיפה הפסידה 2:1 לבני ריינה והתרחקה מהאליפות

לכתבה המלאה
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"אנחנו קבוצה חזקה, לא ישברו אותנו". דגו/מאור אלקסלסי

על השינוי: "בחצי השני הם שינו ל-2:4:4 קווי וזה הקשה עלינו. אבל אני לא מתרץ. היינו מאוד אנמיים, לא היינו בקצב שלנו, קיבלנו החלטות לא טובות בחלק האחרון, נתנו להם לחזור מכלום. אבל אנחנו קבוצה שעברה המון השנה, שום דבר לא ישבור אותנו, ואנחנו נמשיך".

על העייפות והעומס: "זה לא רק עייפות, למרות העומס החריג. מהדקה ה-60 עמדנו, וריינה הרגישו את זה. וקיבלו ביטחון וכבשו את השני. נצטרך להמשיך, ולהאמין בעצמנו, אחרי זה נצא לפגרה, ואני בטוח שיהיה בסדר, אנחנו קבוצה טובה".

על חלוקת עומסים: "יש לנו הרבה שחקנים שנמצאים בחוץ, שאילו היו פה זה היה עוזר. חמד וקאסה לא רשומים באירופה, דניל נפצע, ויש פה שחקנים שאמורים לשחק גם בפיורנטינה, זה לא פשוט, אבל נעשה הכל, יש לנו ביום ראשון הפועל תל אביב, שום דבר לא ישבור אותנו".

ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה לפני מוחמד אוסמן שחקן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
מתקפה ישירה. רפאלוב/מאור אלקסלסי

ליאור רפאלוב הוסיף: "השחקנים מחויבים ללכת להודות לקהל, לא משנה התוצאה. לרוב אנחנו מנצחים וכולם שמחים, אבל צריך לדעת לבלוע גם הפסדים ולהישאר ביחד. זה מה שהופך את מכבי חיפה לקבוצה חזקה. יש לי סדק בעצם המסרק, אני מקווה להתאושש כמה שיותר מהר ואנצל כל דקה בפגרת הנבחרות. היה לי חשוב להופיע פה, לא יכולתי לשחק מול פיורנטינה. ריינה שיחקו כדורגל, שאפו גדול מגיע להם, אבל היינו צריכים להיות יותר מאורגנים בחצי השני".

על הנקודה שהוחזרה היום למכבי תל אביב אמר: "את המחזור הקודם סיימנו במקום הראשון והיום, לפני ששיחקנו, היינו במינוס 2. אנחנו לא יכולים לשלוט בטיימינג של הדברים האלה, אבל יש פה יד מכוונת ואני לא צריך להוסיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully