וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי ביי, פטריוטס: מאק ג'ונס עובר לג'קסונוויל

ניו אינגלנד שולחת את הקוורטרבק לעיר הולדתו תמורת סיבוב שישי בדראפט. התעניינות בראסל ווילסון מכיוון הג'איינטס והסטילרס, חוזה ענק לכריס ג'ונס בקנזס סיטי

שחקן ניו אינגלנד פטריוטס מאק ג'ונס מופל. Winslow Townson, GettyImages
עובר לעמדת המחליף. מאק ג'ונס/GettyImages, Winslow Townson

הוא נבחר כתקווה גדולה - אבל מאק ג'ונס כבר לא יוביל את ניו אינגלנד פטריוטס להישגים. הקוורטרבק שנבחר ב-2021 צפוי ביום רביעי (פתיחת מועד ההעברות ב-NFL) למצוא בית חדש - בעיר הולדתו ג'קסונוויל, שם ישמש מחליף לטרבור לורנס. ניו אינגלנד תקבל עבורו בחירת סיבוב שישי.

ג'ונס נבחר, כאמור, בדראפט 2021, אבל אכזב מאוד ולא הצליח לשפר את איכות משחקו. כעת ניו אינגלנד, שבוחרת שלישית בדראפט 2024, תכוון לקוורטרבק עם פוטנציאל.

עוד מהליגה: קליבלנד תנחית את התופס ג'רי ג'אודי שמגיע מדנבר. זאת, תמורת בחירות סיבוב חמישי ושישי בדראפט הקרוב. התופס בן ה-25 רשם 54 תפיסות ל-758 יארד ושני טאצ'דאונים בעונה שעברה. הברונקוס הודיעו כי הקוורטרבק הוותיק ראסל ווילסון לא בתוכניות שלהם, ונראה שפיטסבורג וניו יורק ג'איינטס מתעניינות.

כריס ג'ונס הוביל את הגנת קנזס סיטי לזכייה נוספת בסופרבול כשעצר במחצית השנייה את סן פרנסיסקו. הוא יתוגמל בחוזה לחמש שנים שהסכום הכולל שבו טרם פורסם, אך 95 מיליון דולר ממנו יינתנו לו בכסף מובטח בשלוש השנים הראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully