וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון נגד האקסית? אורן אהרוני מארח את בני הרצליה

10.3.2024 / 17:21

מאמנה החדש של הפועל באר שבע ינסה להוציא את קבוצתו מהמקום האחרון כשיארח את הקבוצה איתה זכה בגביע המדינה (18:30). גליל עליון תארח בעפולה את עירוני קרית אתא (20:00)

תיקתקנו, 8.3/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שני). בבירת הנגב תארח נועלת הטבלה הפועל באר שבע את בני הרצליה שרוצה לחזור למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים רצופים. קבוצה נוספת שהפסידה את שני משחקיה האחרונים, עירוני קרית אתא, תצא למשחק חוץ בעפולה נגד הפועל גליל עליון המתדרדרת.

הפועל באר שבע - בני הרצליה (18:30)

השינוי על הקווים בהפועל באר שבע לא נשא פרי במשחק הראשון כשהאדומים הפסידו למכבי רמת גן בחוץ ונותרו במקום האחרון. בבאר שבע ממתינים להחלטה האם תהיה יורדת מליגת העל בסוף העונה או לא, אבל בינתיים רוצים להימנע מהמקום האחרון שעשוי לפגוע בקבוצה בפתיחת העונה הבאה מבחינה כלכלית. אורן אהרוני, שהצטרף במהלך פגרת הנבחרת לאימון הקבוצה, יפגוש במשחק הקרוב את הקבוצה אותה הוביל לזכייה בגביע המדינה ולהופעה בגמר הפלייאוף.

בני הרצליה נעצרה בשני המשחקים האחרונים עם הפסדים להפועל אילת והפועל תל אביב, ולקראת המשחק נגד נועלת הטבלה רוצים בהרצליה לעצור את הרצף השלילי ולחזור למאבקי הצמרת הגבוהה. הבעיה העיקרית של הרצליה במשחק בהיכל שלמה הייתה היכולת ההגנתית, ומול הקצב המהיר שהכתיבה באר שבע רוב העונה תצטרך הרצליה להדק את ההגנה, כולל הסנטר החדש אלכסנדר זצ'ביץ' שהצטרף רק לאחרונה.

אורן אהרוני, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מחפש ניצחון בכורה. אורן אהרוני/מאור אלקסלסי

הפועל גליל עליון - עירוני קרית אתא (20:00)

חמישה הפסדים ברציפות דרדרו את גליל עליון אל מאבקי ההישרדות, והחבורה של ברק פלג מגיעה למשחק נגד קרית אתא נחושה כדי להשיג ניצחון בשביל רק לברוח קצת מהמקום האחרון. על פניו ייתכן מאוד כי המקום שנועל את ליגת העל לא יוביל בתום העונה לליגה הלאומית, אבל הסנקציות הכלכליות שאמורות ללוות אותו עשויות להקשות על גליל מאוד, ובמועדון רוצים להימנע מכך. בגליל צפויים לצרף שחקן פנים נוסף, בדמותו של ג'ראיי גראנט, שיעזור להם בחלק האחרון של העונה.

למרות שהפסידה בשני משחקיה האחרונים בעירוני קרית אתא אופטימיים כי באפשרותם להמשיך את העונה הטובה שלהם בחלק הראשון של העונה, ואולי אפילו לתפוס מקום בשישייה הראשונה של הטבלה אחרי שני סיבובים. החבורה של שרון אברהמי לא הייתה רחוקה מהפתעה בארנה במשחק האחרון, ולמשחק נגד גליל היא מגיעה נחושה להימנע מרצף הפסדים גדול ראשון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully