וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 ניצחונות רצופים: אבו פאני ופרנצווארוש עלו לפסגה בהונגריה

קשר נבחרת ישראל השלים 90 דקות ב-0:2 על פהרבאר השלישית. חדידה בישל בקאמבק של זלגרשג, תיקו לגנדלמן וגנט מול סן ז'ילואז. ניצחון לקליימן בליגה השנייה ביוון, ליידנר ממשיך בקאמבק מהפציעה

מחוץ לקווים, 10.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מוחמד אבו פאני בדרך לתואר אישי בליגה ההונגרית כמלך המבשלים (10 אסיסטים עד כה, לצד שלושה שערים) אבל רוצה כמובן קודם כל תואר קבוצתי, והערב (ראשון) פרנצווארוש שלו עלתה לפסגה בזכות 0:2 בחוץ על פהרבאר במחזור ה-24. האלופה נקמה במדורגת שלישית על ההפסד 1:0 בסיבוב הראשון ורשמה ניצחון שביעי רצוף בזכות צמד של הסקורר ברנבש ורגה. כעת היא מקדימה בנקודה את פאקש, לה גם משחק יותר.

* גיא חדידה נכנס בדקה ה-46 ובישל אחרי שש דקות בקאמבק של זלגרשג, שחזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 ביתי מול מ.ט.ק בודפשט. הבלם דניאל צוקה צימק מבישול של חדידה (52) והמחליף הנוסף זולט גרובר השווה (54). זלגרשג תשע נקודות מעל הקו האדום בהונגריה.

* עומרי גנדלמן השלים 90 דקות בהרכב גנט שסיימה ב-1:1 אצל אוניון סן ז'ילואז, מוליכת הליגה הבלגית. ניצחון היה מחזיר את גנט למקום השישי (האחרון שמוביל לפלייאוף העליון) אבל היא שמינית ובשבוע הבא תארח את שרלרואה במחזור הסיום של הליגה הסדירה.

* בוריס קליימן וחאניה צימקו את הפער בצמרת המחוז הדרומי של הליגה היוונית השנייה לשלוש נקודות בלבד, בזכות 1:3 ביתי על אילופולי והפסד במקביל של המוליכה קליתאה. אור זהבי פתח בניצחון החוץ של יוניקוס המדורגת שלישית 1:2 על אגלאו.

* אחרי חמש הדקות בשבוע שעבר, דורון ליידנר שיחק עוד שלוש דקות ב-2:2 של מילואי אולימפיאקוס בבית מול פנחאיקי בליגה השנייה ביוון. כזכור, המגן השמאלי חזר למגרשים אחרי פציעה קשה שהשביתה אותו ליותר מתשעה חודשים.

מוחמד אבו פאני שחקן פרנצווארוש. Laszlo Szirtesi, GettyImages
מוחמד אבו פאני/GettyImages, Laszlo Szirtesi

* יהב גורפינקל השלים הבוקר 90 דקות בהפסד של צ'נגדו רונגצ'נג 1:0 בחוץ לקאנגז'ו במחזור השני בליגה הסינית, אחרי ניצחון במחזור הפתיחה.

* לידור כהן פתח בהפסד החוץ של טראט 2:1 לנאקון בליגה התאילנדית. בן אז'ובל לא נכלל בסגל.

* סער פדידה לא שותף ב-1:1 של אולימפיה לובליאנה בחוץ מול מורה בליגה הסלובנית. קבוצתו פספסה הזדמנות לצמק את הפער מהמוליכה צלייה, שלא ניצחה כבר שלושה מחזורים ועדיין מקדימה אותה בשבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully