וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירוע שהוקדש לזכר אלון שמריז: שחר רוברג שוב אלוף ישראל בסנוקר

הגמר התקיים ביום שלישי בערב במתחם ה VIP במועדון הביליארד G2 באשדוד - במהלכו ניצח שחר רוברג את יריבו שי ארמה בתוצאה 0:5. האירוע התקיים לזכרו של אלון שמריז ז"ל שהיה חובב סנוקר

שחר רוברג מקדיש את זכייתו לאלון שימריז. יחצ,
שחר רוברג מקדיש את זכייתו לאלון שימריז/יחצ

שחר רוברג זכה בגמר אליפות ישראל בסנוקר בפעם החמישית. האירוע הוקדש לזכרו של אלון שמריז ז"ל ונערך בנוכחות משפחתו. הגמר התקיים ביום שלישי בערב במתחם ה VIP במועדון הביליארד G2 באשדוד - במהלכו ניצח רוברג את יריבו שי ארמה 0:5.

לגמר הגיעו השחקנים רוברג וארמה לאחר סבב מקצועי מקדים שהתקיים לאורך השנה האחרונה. רוברג החזיר אליו את התואר לאחר שבשנה שעברה הפסיד בגמר למאור שלום.

כאמור , האירוע השנה הוקדש לזכרו של החטוף אלון שימריז ז"ל, שהיה שחקן ואוהד סנוקר מושבע ולאורך שנים נכח בכלל אירועי האיגוד. שמריז היה אחד משלושת החטופים שנהרגו בשוגג מאש כוחותינו. בני משפחת שמריז התרגשו מהמחווה החשובה ושיתפו את סיפורו של אלון. ובסופו של הערב אחיו של אלון, יונתן ועידו העניקו את הגביעים למנצחים.

את הערב פתחה הזמרת המחוננת אופיר הרוש בשירה המצמרר והמרגש "ילד שרוצה לחזור" שהוקדש לאלון.

יונתן ועדו שמריז מעניקים את הגביע לשחר רוברג. יחצ,
יונתן ועדו שמריז מעניקים את הגביע לשחר רוברג/יחצ

המשחק עצמו היה חד צדדי , כאדר שחר, שנמצא בכושר יוצא מגדר הרגיל בתקופה האחרונה, "לחץ על דוושת הגז" וברח לשי ארמה קדימה עד הניצחון. את המשחק שפטה אירה קוליקוב, בכירת השופטות בישראל.

בטקס הפתיחה איספא העניקה מגן הוקרה להתאחדות "אילת" , כאשר יניב אשכנזי, מנהל היחידה לספורט תחרותי ב"אילת" ייצג ההתאחדות ואיחל הצלחה לספורטאי העילית לקראת משחקי העולם 2025.

שחר רוברג: "שמח לזכות בתואר בפעם החמישית אחרי שנתיים בהם הפסדתי בגמר. אני מקווה שהצלחתי להסב למשפחת שמריז מעט הנאה במהלך משחק הגמר למרות כאבם העצום. הפנים כרגע לאליפות אירופה כשבשנה שעברה סיימתי במקום החמישי, השנה אני מכוון למקום הראשון. אני רוצה להודות להתאחדות 'אילת' ולאיספא שמסייעים לי לאורך שנים ומאפשרים לי לייצג את המדינה בכבוד מעבר לים ולהביא הישגים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully