וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה שחררו לחץ, מחמאות לניראון, פיחות במעמדו של בילנקי

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 10:37

בקבוצה סוף סוף ניצחון אחרי שבעה משחקים מתסכלים בליגה ופרגנו לשוער שרשם מחצית ראשונה נדירה. החלוץ שוב לא נכלל בסגל ולא ימשיך לעונה נוספת. וגם: מדוע חלק מאוהדי הקבוצה מחו נגד הבעלים אייל סגל?

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 2:0/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש (שבת) במכבי נתניה, אחרי נצחון החוץ 0:2 נגד מ.ס.אשדוד. נתניה הצליחה לקטוע רצף ארוך של שבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, בהם היא נוצחה שש פעמים. הניצחון אמש, היה המשך ישיר לניצחון היפה שהושג באמצע השבוע בגביע נגד הפועל ירושלים, למרות שהיכולת של היהלומים אתמול באשדוד היתה רחוקה מלהיות טובה.

אוהדי מכבי נתניה חוגגים עם עומר ניראון. ברני ארדוב
איש המשחק ניראון חוגג עם האוהדים/ברני ארדוב

שוער הקבוצה עומר ניראון, שהיה המצטיין בשורות נתניה, הציג משחק על גבול המושלם כאשר פעם אחר פעם הציל את קבוצתו מספיגת שער מול הניסיונות הרבים של שחקני אשדוד. ניראון שנכנס לשער לפני שלושה משחקי ליגה, נראה מצוין ושומר על רמה גבוהה בכל פעם שהוא משחק. "אני מותש מאוד, אבל מבסוט", אמר ניראון אמש בסיום המשחק. "כייף גדול לשבור את הרצף שלנו, עבדנו כל כך קשה בשביל להביא את הנקודות, אבל אני חושב שהיינו ראויים. שמח שהבאנו את הנקודות הביתה ושמח שהצלחתי לעזור לחברים. הקהל היה מדהים, שבא ותומך בנו בכל מגרש ועוזר לנו. אנחנו מרגישים אותם בכל דקה במגרש והוא ללא ספק השחקן ה-12 שלנו", סיכם ניראון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
שש נקודות מהקו האדום. שחקני נתניה/ברני ארדוב

לצד המחמאות של השוער לאוהדי הקבוצה, שהגיעו לאשדוד, נראה שחלק מהאוהדים החליט לפתוח בסוג של מחאה כלפי הבעלים אייל סגל. במהלך המשחק הונף שלט ענק ביציע נתניה ובו היה כתוב: "קבוצת כדורגל דורשת בעלים!", כשהדברים מכוונים כמובן אל הבעלים סגל.

בנוסף לשלט המחאה אף נזרק רימון עשן מהיציע שאיכלס את אוהדי נתניה, רימון שאמור לעלות לקבוצה בקנס כספי. על פי הודעת המשטרה, זורק הרימון לכאורה, גבר כבן 30, שניסה להימלט מהמקום במהלך המשחק, נעצר על ידי משטרת אשדוד.

מי שנותר אמש שוב מחוץ לסגל, הוא החלוץ סטניסלב בילנקי, שיש פיחות גדול מאוד במעמדו בקבוצה. זה משחק שני ברציפות שבילנקי לא בין ה-20 שמתלבשים, אחרי שגם בגביע מול הפועל ירושלים, הוא היה מחוץ לסגל. בשלב זה כבר מסתמן שאם לא יקרה משהו דרמטי ובלי קשר לזהות המאמן בעונה הבאה, בילנקי יעזוב את נתניה ולא ימשיך לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully