וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל פ"ת ביקרו את שיבלי: "מוכשר, אבל מאוד מבולבל ולא מאופס"

10.3.2024 / 9:13

במועדון כעסו על הקשר שלא מסר ופספס הזדמנות נהדרת לכבוש את ה-2:3 בדרבי: "הוא היה חייב למסור, ולא בפעם הראשונה". גושה לא סובל מזעזוע מוח, ניר: "מאוכזבים בשביל הקהל"

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי פתח תקוה 2:2/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל פתח תקוה אחרי התיקו 2:2 בדרבי במשחק שבו הפועל היתה טובה מאוד, אבל שיבלי ובאסי החמיצו ממצבים קורצים מאוד וגם שוער מכבי מרקו וולף נתן הצגה בין הקורות. השחקנים עדיין משדרים אופטימיות ואומרים: "אנחנו שווים ליגת העל, ברגע שניצחון אחד יגיע נעשה את הקפיצה, היום היינו צריכים להבקיע ארבעה שערים ולנצח, נפלנו על קבלת החלטות לא חכמה של שחקנים ברגעים המכריעים".

המגן יאן קיניונס הודח מהסגל ביום שישי בשל התנהלות לא מקצועית בעקבות העובדה שדרור ניר תורגל במקומו ויעמוד לוועדת משמעת. איתי שכטר, שלא שיחק, ספג צהוב חמישי על דין ודברים עם השופט וייעדר נגד הפועל ירושלים במחזור הבא. מתן גושה, שנפגע בראשו אחרי היתקלות עם דרור ניר ופונה לביה"ח, לא סובל מזעזוע מוח וצפוי להיות כשיר למחזור הסיום של העונה הסדירה מול הפועל ירושלים.

במועדון הושמעה ביקורת על חמזה שיבלי: "הוא היה חייב למסור, ולא בפעם הראשונה. הוא מוכשר אבל מאוד מבולבל ולא מאופס מנטאלית, אלה רגעים על כל העונה".

שחקן הפועל פתח תקוה חמזה שיבלי. קובי אליהו
"היה חייב למסור". חמזה שיבלי/קובי אליהו

דרור ניר אמר בסיום: "יוצאים מאוכזבים, הרגשנו שנתנו הכל והיה חסר לנו הגול הנוסף לנצח את המשחק. המטרה היא עדיין להישאר בליגה, מסתכלים ממשחק למשחק, לרצות ולעבוד קשה והתוצאות גם יגיעו".

המגן הוסיף: "הקהל היה מדהים, הוא דחף אותנו, קהל שמגיע לו להיות בליגת העל, אנחנו צריכים אותו איתנו גם בהמשך".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

במחזור הסיום של העונה הסדירה מכבי פתח תקוה תארח את בית"ר ירושלים, והפועל פתח תקוה תתארח אצל הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully