וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך כעס על ההגנה, במכבי פ"ת התמקדו בחצי המלא של הכוס

שחקני החלק האחורי הפרו הוראות טקטיות, בקבוצה הצטערו על אובדן היתרונות בדרבי אך הבהירו: "אם נהיה מאוכזבים שלא הגענו לפלייאוף העליון, זה אומר הכל על ההתקדמות שלנו"

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי פתח תקוה 2:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה החמיצה אמש (שבת) הזדמנות לשפר עמדות במאבקי הכניסה לפלייאוף העליון, כשסיימה בתיקו 2:2 בדרבי מול הפועל פתח תקוה. כעת תצטרך מכבי פתח תקוה לקוות שבני ריינה לא תנצח היום את מכבי חיפה (20:00, ספורט4), ובמקרה כזה, ניצחון ביתי על בית"ר ירושלים במחזור הבא יעניק לקבוצה של רן קוז'וך את הכרטיס לשישייה הראשונה, זאת מאחר שריינה ובני סכנין נפגשות ביניהן במחזור הסיום.

מכבי פתח תקוה הציגה יכולת לא טובה ולא השכילה לנצח למרות שהובילה פעמיים, בעיקר בשל טעויות רבות בחלק האחורי, כשרק הופעה טובה מאוד של השוער מרקו וולף מנעה הפסד מביך. "קבוצה שרוצה לעשות קפיצת מדרגה צריכה לדעת לנצח גם במשחקים שבהם היא פחות טובה", אמרו במכבי פתח תקוה בסיום. "אי אפשר להוביל פעמיים בדרבי ולא לנצח, אבל מצד שני, אם נהיה מאוכזבים בסופו של דבר על כך שלא הגענו לפלייאוף העליון, זה אומר הכל על ההתקדמות שלנו מאיפה שהיינו בתחילת העונה".

מאמן מכבי פתח תקוה רן קוז'וך. קובי אליהו
פספוס. רן קוז'וך/קובי אליהו

קוז'וך כעס מאוד על שחקני ההגנה שלו, שיצאו שוב ושוב למלכודות נבדל בניגוד להוראות הטקטיות שניתנו לפני המשחק, מה שאפשר לשחקני ההתקפה של הפועל פתח תקוה להגיע למצבי הבקעה רבים.

במכבי פתח תקוה אמרו בסיום שגם השחקנים שחזרו מפציעות ומחלות, כמו ירדן כהן, ניב יהושוע ועידן טוקלומטי שקיבלו את חולצת ההרכב, לא היו במיטבם וניכר עליהם שהם עדיין לא בכושר מלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ליאל עבדה שארלוט FC. שארלוט FC, אתר רשמי
מהלך שיכניס למועדון נעוריו הרבה כסף. ליאל עבדה/אתר רשמי, שארלוט FC

אחרי שליאל עבדה חתם רשמית בשארלוט מה-MLS, צפוי המועדון ממלאבס להכניס לקופתו סכום הנאמד בכ-800,000 יורו ממכירת שחקן הכנף מסלטיק, זאת כחלק מההסכם שהופיע בחוזה מכירתו הראשונה של עבדה ממכבי פתח תקוה לאלופת סקוטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully