וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקצ'רס עם סנונית אביב ראשונה: קולקציה של נעלי ספורט לגברים ולנשים

מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS משיק ליין ראשון לאביב 2024: קולקציה ססגונית של נעלי ספורט לנשים וגברים עם טכנולוגיה המעניקה תמיכה ותחושת ריחוף בכל צעד AIR-TRES

סקצ'רס גברים מחיר 399.90 שקל. עופר חג'יוב,
סקצ'רס גברים מחיר 399.90 שקל/עופר חג'יוב

מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי סקצ'רס משיק סנונית ראשונה לאביב 2024: קולקציה חדשה וייחודית של נעלי ספורט לנשים וגברים עם טכנולוגיה המעניקה תמיכה מרבית לכף הרגל ותחושת ריחוף בכל צעד- TRES AIR.

מדובר בקולקציה ססגונית וצעירה במראה סטריט עם אמירה אופנתית נועזת, השואבת השראה מהטרנדים האחרונים ביותר משבועות האופנה ברחבי העולם ומאופנות רחוב משתנות. הנעליים מגיעות במגוון צבעים מדליקים ומפתיעים: צהוב, כחול, אפור, לבן וורוד ומשתייכות לקטגוריית לייפסטייל של המותג הכוללת נעליים אופנתיות, טרנדיות המתאימות ליום יום ולערב.

נעלי TRES AIR מאופיינות באיכויות גבוהות, הן מיוצרות מהחומרים הטובים ביותר ומציעות נוחות מרבית בזכות רפידת ה-MEMORY FOAM הפופולארית של סקצ'רס הזוכרת את תצורת כף הרגל ומעניקה תמיכה ותחושת נוחות מקסימלית בכל צעד, מסייעת בהפחתת עייפות ולחץ על הרגליים, הקלה על כאבים הקשורים לבעיות בריאות כף הרגל כמו דלקת, רגליים שטוחות (פלטפוס) ופרונציה. הנעליים קלות משקל, עשויות מבד נושם, ומצוידות באקסטרה כריות אויר בסוליה לתחושה של הליכה על עננים. מושלמות לימים ארוכים מחוץ לבית ולפעילות ספורטיבית.

נשים- מידות: 36-40, גברים- מידות: 41-46. ניתן להשיג ברשת חנויות סקצ'רס, באתר ובחנויות המובחרות. מחיר: נשים- 349.90 שקל, גברים - 399.90 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • סניקרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully