וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמה אכזריים יכולים להיות אנשים? רוצים לראות את אלבס מת"

אחיו של דני אלבס הגיב בזעם לפייק ניוז שטען שהוא התאבד בכלא: "כבר הרשיעו אותו, זה לא מספיק לאנשים? אין לדני משפחה שקוראת את זה?"

משפטו של כדורגלן העבר הברזילאי דני אלבס, ברצלונה/רויטרס

הרשת סערה וגעשה במוצאי שבת, לאחר שברזילאי בשם פאולו אלבוקרקה, המתחזה לעיתונאי, פרסם דיווח לפיו דני אלבס התאבד בכלא בספרד. על אלבס נגזרו לאחרונה 4.5 שנות מאסר לאחר שהורשע בתקיפה מינית. השמועות הופרכו תוך שעה קלה, אבל הפייק ניוז הזה יצר אפקט של ממש וגרם להרבה אנשים להגיב עליו, כולל אחיו של דני אלבס שזעם על השמועות.

"כמה אכזריות יש בבני אדם? הוא כבר הורשע על דבריה של אישה שנכנסה לשירותי הגברים כדי לעשות מה שרק הוא והיא ידעו מה היה. כבר הרשיעו אותו. זה לא מספיק?" כתב ניי אלבס באינסטגרם שלו.

"עכשיו הדבר המשוגע הוא שהם רוצים את מותו. הם רוצים לראות את אחי מת. אבל כמה זה אכזרי?", הוסיף ניי. "אבא שלי מעל גיל 70. אמא שלי מעל גיל 60. אין להם בכלל משפחה, נכון? העמודים האלה שממשיכים להפיץ את הדברים האלה. שירחם עליכם האל," הוסיף ניי בזעם.

דני אלבס בבית המשפט. JORDI BORRAS, GettyImages
אחיו זעם על השמועות. אלבס/GettyImages, JORDI BORRAS

בסוף פברואר גזר בית המשפט בברצלונה עונש של ארבע שנים וחצי מאסר על אלבס. הברזילאי בן ה-40 נמצא אשם בתקיפה מינית, בתום חקירה משטרתית ומשפט שהתנהל במשך קצת יותר משנה תחת אור הזרקורים. אלבס נעצר בינואר 2023. הוא הגיע לספרד על מנת להשתתף בהלוויה של אמא של אשתו, והמשטרה מיהרה לעצור אותו לפני שישוב למקסיקו שבה שיחק באותה תקופה.

בית המשפט גם גזר על אלבס קנס של 150 אלף יורו אותם יהיה צריך לשלם לקורבן. כמו כן הוטל עליו צו הרחקה ל-9 שנים מהאשה שתקף ואחרי שהוא יסיים לרצות את עונש המאסר, הוא יהיה תחת פיקוח של הרשויות במשך 5 שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully