וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שמכיר את יחסיו של זיו עם השחקנים, לא עושה מההתפרצות סיפור"

10.3.2024 / 8:26

בהפועל ירושלים לא התרגשו מהאירוע, אבל "אמרו לו שזה לא נראה טוב". הפלייאוף העליון התרחק וביטון מבין: "העונה הזאת פספוס"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

בסיום התיקו 0:0 נגד הפועל תל אביב, בהפועל ירושלים כבר ערכו חישובים והבינו שהם צריכים ניצחון של מכבי חיפה הערב (ראשון) על בני ריינה, של בני סכנין על בני ריינה בשבוע הבא ולפחות תיקו שתשיג היריבה העירונית בית"ר ירושלים נגד מכבי פתח תקוה, על מנת שניצחון בטדי על הפועל פתח תקוה ישריין להם מקום בפלייאוף העליון. הסיכויים לכך? כמו שאמרו במועדון: "נמוכים, אבל קודם שננצח את הפועל פתח תקוה, בזה נתרכז ואחרי זה נראה מה עשו האחרות".

בהפועל ירושלים לא התרגשו יתר על המידה מההתפרצות של זיו אריה על מתן חוזז, ואמרו: "זה זיו, לטוב או לרע, מי שצריך במועדון אמר לו אחר כך שזה לא נראה טוב ועדיף שדברים כאלה ייעשו אחרת, אבל מי שמכיר את זיו ואת מערכת היחסים שלו עם השחקנים, לא עושה מזה סיפור". במועדון ירדו מאוכזבים מהמשחק ואמרו: "זה סיפור העונה שלנו, אנחנו עדיפים, מגיעים למצבים - ולא מבקיעים. בלא מעט משחקים זה נגמר בהפסד".

שחקן הפועל תל אביב הישאם לאיוס, מול שחקן הפועל ירושלים אופק ביטון. דני מרון
עוד פספוס להפועל ירושלים. אופק ביטון עם הכדור/דני מרון

אופק ביטון ירד מהמגרש כשהוא מדדה, התלונן שהמעלית בבלומפילד לא מגיעה לקומת מסיבת העיתונאים, ואמר: "עשינו את מה שרצינו לעשות, הגענו להרבה מצבים אבל זובאס התעורר טוב למשחק הזה. אכזבה, הגענו לכמות מצבים שחייבים להבקיע. לא יהיה חכם להוריד את הראש עכשיו, יש משחק אחרון בטדי נגד הפועל פתח תקוה וחייבים לנצח אותו. מכאן, מה שיהיה יהיה. העונה הזאת פספוס? כן, כי התחלנו את העונה לא כל כך טוב, גם בגלל הגרלה וחוסר מזל, אבל גם כשהיינו עם 2 נקודות מ-27 האמנו אחד בשני ואפשר לראות את קצב צבירת הנקודות בסיבוב השני. אם זה יספיק? נדע בשבוע הבא".

ביטון נשאל מה מצליח לו בהפועל ירושלים בניגוד לתקופתו בהפועל תל אביב: "הייתה לי תקופה טובה בהפועל שגם הבקעתי שערים, עד שפשוט לא שיחקתי ועברתי להפועל ירושלים. אני כבר שנים בהפועל ירושלים, טוב לי ואני לא מתעסק בהפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully