וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "הלחץ גורם לנו להיות לא איכותיים. זובאס הציל אותנו"

עודכן לאחרונה: 9.3.2024 / 22:26

הפועל ת"א סחטה 0:0 מהפועל ירושלים. המאמן עדיין ללא ניצחון או שער: "צריך לנסות להישאר בליגה ואז לשנות הרבה דברים"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

הרצף העגום נמשך: יוסי אבוקסיס עדיין ללא ניצחון או שער מאז שחזר לאמן את הפועל תל אביב, אחרי שסיים הערב (שבת) ב-0:0 נוסף - הפעם בבית מול הפועל ירושלים. אמיליוס זובאס הציל נקודה כשהדף פנדל של מתן חוזז (59) והוסיף שורת הצלות, והפער של אבוקסיס ושחקניו מהקו האדום עומד כעת על שלוש נקודות. במחזור הסיום של העונה הסדירה, הפועל תל אביב תתארח אצל מכבי חיפה.

אבוקסיס, שעומד על עשרה משחקים רצופים ללא ניצחון כמאמן הפועל תל אביב (חמישה בקדנציה הנוכחית, חמישה בקדנציה הקודמת), במהלכם הקבוצה כבשה שער בודד, סיכם: "קשה מאוד. כרגע אנחנו לא מספיק איכותיים, אנחנו מנסים להחליף הרכבים. חוץ מלאיוס, רוב השחקנים המחליפים לא נכנסו טוב למשחק ואיבדו המון כדורים. כל התקפה מתפרצת של הפועל ירושלים היתה מסוכנת. המעברים שלהם היו איכותיים, ואצלנו כמעט בכל מעבר איבדנו כדור בצורה שטותית".

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. דני מרון
מה יהיה? אבוקסיס/דני מרון

אבוקסיס הוסיף: "החלק ההתקפי שלנו היה ביום רע מאוד, היה מאוד לחוץ. שיחקנו בלי סבלנות, כמעט לא הצלחנו לייצר מצבים. אנחנו לחוצים, ובגלל שאנחנו לחוצים אנחנו פחות איכותיים. הניצחון הגיע להפועל ירושלים, וזובאס הביא לנו נקודה. הוא עשה משחק גדול והנקודה הזאת בזכותו. צריך להמשיך לעבוד, להביא נקודות ולהישאר בליגה ואז לעשות הרבה דברים חדשים בהמשך".

המאמן סיכם: "יהיה משחק קשה נגד מכבי חיפה במחזור הבא. נעשה את המקסימום, אנחנו לא מוותרים על שום משחק. אולי הפגרה לאחר מכן תעזור לנו לעבוד יחד בלי לחץ של משחקים. הדבר היחיד שאפשר לקחת מהמשחק הזה זה שלא הפסדנו".

איש המשחק אמיליוס זובאס, אמר: "אני מרגיש טוב, עשיתי משחק טוב ולקחתי כמה כדורים קשים ופנדל. זה לא רק אני, כל ההגנה נלחמה כמו אריות. עשינו את המיטב והצלנו נקודה. ניתחנו לפני המשחק את עניין הפנדלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שוער הפועל תל אביב אמיליוס זובאס. דני מרון
שוער הפועל תל אביב אמיליוס זובאס/דני מרון

הפועל תל אביב שיחקה הערב עם חולצה שעוצבה על ידי אוהד הקבוצה, נאור לוי ז"ל, שנרצח במסיבת נובה ב-7 באוקטובר בגיל 23. בני משפחתו של נאור נכחו בטקס לזכרו לפני שריקת הפתיחה.

צפו בטקס המרגש: בני משפחתו של נאור לוי ז"ל, אוהד הפועל תל אביב, שעיצב את החולצות איתן שיחקה הקבוצה נגד הפועל ירושלים/ספורט1
שחקני הפועל תל אביב עומרי אלטמן, אל ים קנצפולסקי. דני מרון
אם לא מספיקות הצרות, במחזור הבא הפועל תל אביב תתארח אצל מכבי חיפה/דני מרון

התאריך והשעה של המשחק בו הפועל תל אביב תתארח אצל מכבי חיפה, עדיין לא פורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully