וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך ניצח עם זלצבורג, רן בן שמעון במקום השני בקפריסין

עודכן לאחרונה: 9.3.2024 / 19:58

אחרי שהשתתף בלוויה של חברו הטוב אפיק טרי ז"ל, קשר הנבחרת שיחק 69 דקות ב-0:1 בלינץ. המאמן חגג 0:1 עם א.א.ק לרנקה אצל אומוניה. אלי דסה ודינמו מוסקבה התקרבו לפסגה ברוסיה

תיקתקנו, 8.3/ספורט1

אחרי שהחמיץ את המחזור הקודם כדי להשתתף בלוויה של חברו הטוב סמל אפיק טרי ז"ל שנפל בעזה, אוסקר גלוך חזר הערב (שבת) להרכב של רד בול זלצבורג, שניצחה 0:1 בחוץ את לאסק לינץ, המדורגת שלישית בטבלת הליגה האוסטרית. פרננדו הכריע כבר בדקה הראשונה וגדיל את יתרונה של האלופה בפסגה לחמש נקודות על פני שטורם גראץ שטרם שיחקה במחזור ה-22. גלוך הוחלף בדקה ה-69.

* רן בן שמעון וא.א.ק לרנקה לא מוותרים על האליפות בקפריסין. אחרי ה-1:1 מול האלופה המכהנת אריס לימסול, המאמן הישראלי חגג ניצחון חשוב 0:1 בחוץ על אומוניה ניקוסיה ועלה לפחות זמנית למקום השני, מרחק ארבע נקודות מהמוליכה אפואל ניקוסיה. הפורטוגלי רפא לופס הכריע בדקה ה-63.

* אלי דסה השלים 90 דקות בניצחונה הביתי של דינמו מוסקבה 0:2 על אחמט גרוזני ונמצא רק שתי נקודות מפסגת הליגה הרוסית, שם ניצבת האלופה זניט סנט פטרסבורג. קרסנודאר של ולאדן איביץ' במקום השני עם נקודה יותר מדינמו, אחרי שהפסידה אתמול 2:1 ברוסטוב.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
עונה מרשימה. רן בן שמעון/ברני ארדוב

* רמזי ספורי שיחק 21 דקות כמחליף בהפסד הדרמטי של אנטליאספור 1:0 בחוץ לאיסטנבול בשאקשהיר, אותה עזב בינואר עדן קארצב. ג'רום אופוקו הכריע בתוספת הזמן עבור המארחת, ספורי וחבריו נותרו במקום השמיני.

* יואב הופמייסטר שיחק 78 דקות בהרכב קורונה קיילצה, שסיימה ב-1:1 ביתי מול קרקוביה ונמצאת במקום ה-15 ומעל הקו האדום בליגה הפולנית.

* אוסמה חלאיילה פתח ופיראס אבו עקל שותף כמחליף בהפסד של גבאלה 2:1 לסבאח באקו בליגה האזרית. גלעד אברמוב לא נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully