וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא טוב עבורו": האזהרה של צ'אבי לגבי לאמין ימאל

הנער העניק ניצחון בשער גדול ובברצלונה יודעים ש"למעטים יש כישרון כזה", אך המאמן ציין דבר אחד שעדיף לא לעשות. וגם: השינוי שהוביל כריסטנסן, אפקט העזיבה של צ'אבי והילד השני שמצטיין

תיקתקנו, 8.3/ספורט1

רגע אחד של קסם תוצרת רגלו השמאלית של לאמין ימאל הוציא את ברצלונה מ"ברוך" אמש (שישי) ושמר על מצב רוח חיובי לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות, נגד נאפולי ביום שלישי. נער הזהב בן ה-16 כבש בדקה ה-77 וקבע 0:1 על מאיורקה עם סיומת יפהפייה, והפך לשחקן הראשון שמגיע לארבעה שערים בליגה הספרדית לפני יום הולדתו ה-17.

"בשבילי זה חלום לכבוש לעיני האוהדים. אני מנסה לעזור לקבוצה. ראיתי מרווח והחלטתי לבעוט. זה היה משחק קשה ועכשיו אנחנו צריכים לחשוב על נאפולי", סיכם ימאל מבלי להתלהב מעצמו יותר מדי. איניגו מרטינס עשה זאת בשבילו: "לאמין שחקן מיוחד, למעטים יש כישרון כזה. נקווה שימשיך כך, אנחנו צריכים לדאוג לו כי הוא צעיר מאוד".

כשילד פלא מספק רגעי קסם ברגל שמאל במדי ברצלונה, כל המחשבות הולכות לכיוון אחד. וגם מאמן מאיורקה חאבייר אגירה אמר בסיום שימאל מזכיר את ליאו מסי. מנגד, צ'אבי שלא עמד על הקווים אחרי שספג צהוב חמישי העונה במחזור הקודם, אמר: "זה לא עוזר ללאמין ימאל שמשווים אותו למסי. זה נכון שיש לו פלאשים שמזכירים את ליאו, אבל זה לא טוב עבורו ועדיף לא להשוות".

לאמין ימאל ברצלונה. GettyImages
לאמין ימאל ברצלונה/GettyImages

במסיבת העיתונאים המשיך מאמן בארסה: "אני מבין את דבריו של אגירה, אבל כל אחד יפסיד בהשוואה למסי. אנחנו מדברים על השחקן הטוב ביותר בהיסטוריה של הספורט הזה, אין מה להשוות אליו".

עוד אמר צ'אבי: "אף אחד לא אמור לבקר את לאמין, אבל כאן תמיד מבקרים שחקנים מסוימים כדי להחמיא לאחרים. עוד לא ראיתי דעות שליליות לגבי החשיבות של לאמין לקבוצה, אבל בטוח שהן יגיעו בקרוב. 'בני ה-16 סוחבים את הקבוצה'. אבל לא, עדיין לא היה משהו שלילי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פאו קובארסי, ברצלונה. David S.Bustamante/Soccrates, GettyImages
גנרל בהתהוות. פאו קובארסי/GettyImages, David S.Bustamante/Soccrates

מאז שהמאמן הודיע על עזיבתו בסיום העונה, אגב, ברצלונה השיגה 17 נקודות מ-21 אפשריות. בכל שבעת המשחקים הללו תופקד אנדראס כריסטנסן בקישור האחורי, והקבוצה ספגה שישה שערים, אחרי שלפני כן הוציאה 16 כדורים מהרשת בשבעה משחקים.

מלבד הדני, גם בהגנה ישנו צעיר אחד שגורף את כל המחמאות. פאו קובארסי היה מאדריכלי הניצחון על מאיורקה וצ'אבי לא שכח לתת לו את הקרדיט: "הערב היה מבחן גדול לקובארסי, והוא הצטיין. הוא מוכן לרמה הזאת. הוא משחק כמו וטרן ועושה את ההבדל".

קובארסי עצמו אמר: "אני מנסה לתת את המקסימום, לא משנה מי עומד מולי. אני נותן 200%. שמעתי את הקהל קורא בשמי, זה כבוד שהמועדון של חייך מביע הכרה במה שאתה עושה. אני מודה למועדון על ההזדמנות הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully