וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל יעקובלב הוא אלוף ישראל במקצי הספרינט והקירין באופני מסלול

הרוכב זכה במדליית הזהב כשכמעט הצליח לשבור את שיא ישראל בספרינט. שוויקי ובש-דובינסקי התחלו במקומות הראשונים אצל הנשים

תיקתקנו, 8.3/ספורט1

אליפות ישראל באופני מסלול הסתיימה היום (שישי) בוולודרום בתל אביב, עם מדליות זהב משכנעות למיכאל יעקובלב במירוצי הספרינט והקירין. בתחרות האומניום ניצחו גיא תימור בגברים ונעה שוויקי בנשים, שניהם מקבוצת IGP. באליפות אופני המסלול התחרו המתחרים והמתחרות במגוון מקצים, ובינהם הענפים האולימפיים- הספרינט, הקירין, האומניום והמדיסון. האליפות נערכה במשך שלושה ימים.

יעקובלב התחרה במרוץ הספרינט ביום השני של התחרות, כאשר הוא מנסה לשבור את שיא ישראל ב-200 מ', שעומד על 9.57. יעקובלב התקרב לשבור את השיא, אך עצר את השעון על 9.8 שניות והסתפק במדליית הזהב. במירוץ הקירין עוקבים הרוכבים אחרי אופנוע חשמלי במשך שלושה סיבובים, ואז, כאשר הוא יורד מן המסלול פורצים בספרינט למשך שלושה סיבובים נוספים. במירוץ זה ניתן היה לראות את ההבדל הגדול בין יעקובלב לשאר הדבוקה, כאשר הוא ניצח בהפרש ניכר.

סיום מרהיב נרשם במירוץ הספרינט (ראש בראש) במאבק על מדליית הארד, כאשר שקד פרנק ומיכאל דנסל, ממועדון דרופס, התחרו במירוץ הקובע. בהגעה לסיבוב האחרון הוביל דנסל, כאשר בישורת לקו הסיום פרץ פרנק והתחרות הוכרעה בפוטו פיניש, לטובת פרנק, בהפרש של סנטימטרים בודדים.

אליפות ישראל אופני מסלול. גלעד קוולרצ'יק, אתר רשמי
אליפות ישראל אופני מסלול/אתר רשמי, גלעד קוולרצ'יק

מי שבלטו במירוצי הנשים היו הרוכבות נעה שוויקי ממועדון IGP ואורי בש-דובינסקי ממועדון TACC. בש-דובינסקי, הרוכבת הפייבוריטית בתחרות, החלה את תחרות האומניום, תחרות הקרב רב המשלבת ארבעה מקצים. במירוץ הראשון, הסקראץ', ניצחה בצורה משכנעת, אך לאחר מכן חשה ברע ונאלצה לסיים מוקדם את יום התחרות. בהעדרה זכתה שוויקי בשאר מקצי האומניום וזכתה בזהב בתחרות כולה. בנוסף זכתה בעוד שתי מדליות זהב במקצים נוספים, בעוד אורי קוטפת את הזהב בתחרות האלימינציה.

האליפות הסתיימה במרוץ המדיסון (שליחים) היוקרתי, בו מתחרים זוגות רוכבים, אשר מתחלפים בינהם תוך כדי התחרות. המרוץ הוכרע בפער גדול, כאשר במדליית הזהב זכה הצוות של ולד לוגינוב ואלון יוגב, חברי נבחרת ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully