וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין הוריד את השחקנים לקרקע. מילסון אמור להיות כשיר לבית"ר

מכבי תל אביב חזרה לישראל אחרי הניצחון הגדול, והמאמן מנסה לשמור את השחקנים דרוכים לקראת עוד שבוע קריטי: "נצטרך להגיע באותה רמת מוכנות מול בית"ר. הגומלין? המגרש הנייטרלי משאיר מתח". מילסון שסיים את המשחק עם חבישה, סובל מחבלה קלה

תקציר: אולימפיאקוס - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

מכבי תל אביב שבה בצהריים לארץ אחרי המשחק הגדול אמש (חמישי) באתונה מול אולימפיאקוס והמאמן רובי קין הרגיש שהשחקנים זקוקים למנוחה, כך שהוא החליט לא להעמיס עליהם אימון צהריים שתוכנן בקרית שלום ולמעט השוערים אורלנדו מוסקרה ודניאל טננבאום שהרגישו צורך ונשארו להתאמן ואחרים שנשארו לטיפולים, מרבית השחקנים התפזרו לבתיהם וישובו מחר אחר הצהריים לקיים את האימון המסכם למשחק החוץ מול בית"ר ירושלים מחרתיים.

מילסון שסיים את המשחק עם חבישה על הירך סובל רק מחבלה ולא מפציעת שריר והוא אמור להיות כשיר למשחק מחרתיים.

החל מאמש וגם הבוקר בדרך חזרה לישראל, רובי קין דאג להוריד את הקבוצה לקרקע. במסיבת העיתונאים אמש באיצטדיון ועוד קודם בשיחה עם השחקנים בתום המשחק, הבהיר קין כי עם כל הסיפוק מהתוצאה הנהדרת באתונה, את העבודה מכבי תל אביב צריכה להשלים בחמישי הבא במשחק הבית בסרביה. שחקן בקבוצה אמר אחרי הנחיתה: "אם המשחק היה בבלומפילד, היינו מרגישים שעשינו צעד וחצי לרבע הגמר. זה שהמשחק בסרביה במגרש נייטראלי, משאיר אותנו בדריכות ובמתח רב לקראת הגומלין".

מילסון מכבי תל אביב לצד קוסטאס פורטוניס אולימפיאקוס. רויטרס
שום דבר חמור. מילסון אתמול/רויטרס

אגב, אולימפיאקוס שיחקה העונה באיצטדיון בו ייערך המשחק כשהתארחה אצל באצ'קה טופולה בשלב הבתים של הליגה האירופית וסיימה בתיקו 2:2. גם מכבי תל אביב וגם אולימפיאקוס ינחתו ביום רביעי אחר הצהריים בבלגרד ולא יקיימו אימון מסכם באיצטדיון, אלא יתאמנו במתקנים שלהן בתל אביב ובאתונה בטרם ימריאו לסרביה.

אבל עוד לפני משחק הגומלין מצפה למכבי תל אביב התמודדות מאתגרת מאוד מחרתיים מול בית"ר ירושלים בטדי, כאשר מי שירצה לרשום ניצחון ראשון בתפקידו כמאמן בית"ר הוא ברק יצחקי. "ברק מכיר מצוין את מכבי ונצטרך לבוא באותה מוכנות שהיתה באתונה כדי לנצח", אמרו בקבוצה.

קין יצטרך להחליט עד יום ראשון עד כמה הוא הולך עם ההרכב שלו מאמש והאם הוא מבצע רוטציה משמעותית כדי לרענן את השורות אחרי המאמץ הגדול שהשקיעה הקבוצה אתמול באתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully