וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא משאירה למכבי ת"א מקום לטעויות: הפועל ת"א הביסה את אילת

האדומים לא התקשו לגבור 78:106 על אילת החלשה, והלחיצו את היריבה העירונית בקרב על המקום הראשון. גינת (18) ואנגולה (16) כיכבו

אפשר להכריז סופית ורשמית: אחרי מיני-משברון שחוותה, הפועל תל אביב חזרה לעצמה. הקבוצה של דני פרנקו רשמה היום (שישי) ניצחון נוסף, והתבססה בפסגת ליגת העל בחסות המשחקים החסרים של מכבי תל אביב. האדומים הביסו 78:106 את הפועל אילת בקלות, אחרי משחק חד צדדי בו הוליכו ביתרון דו ספרתי כמעט מתחילתו ועד סופו.

זהו הניצחון השביעי ברציפות של האדומים על אילת, וגם הוא כמו ששת הקודמים הסתיים בהפרש גבוה (ששת המשחקים הקודמים הסתיימו בהפרש ממוצע של 28.2 נקודות). זהו גם הניצחון השלישי של הפועל תל אביב השבוע, אחרי שני ניצחונות ביתיים. האדומים כאמור מדורגים במקום הראשון בליגה, עם מאזן של 14 ניצחונות לעומת 3 הפסדים. מכבי תל אביב מתחתיה עם אותו מספר הפסדים ו-12 ניצחונות.

תומר גינת סיים כקלע הבולט עם 18 נקודות, בראיין אנגולה ודאסטי האנטס הוסיפו 17 כל אחד, וגם קייל אלכסנדר (14) וג'ון ולנד (12) קלעו בספרות כפולות. עידן זלמנסון חזר אחרי שנעדר בשבועות האחרונים והציג יכולת טובה עם 11 נקודות. מנגד, הפועל אילת שוב קיבלה משחק טוב מאלייז'ה סטיוארט (21 נקודות), אבל לא הרבה מעבר לכך.

קלעו להפועל תל אביב: תומר גינת 18, דאסטי האנטס ובראיין אנגולה 17 כל אחד, קייל אלכסנדקר 14, ג'ון הולנד 12, עידן זלמנסון 11. דז וולס וג'ייקובן בראון 4 כל אחד, יונתן רבינוביץ' 2.

קלעו להפועל אילת: אלייז'ה סטיוארט 21, ג'רמי סנגלין 15 (6 אסיסטים), ארטיום זאבלין 11, סקאר אנום 10, אור אשכנזי 8, יהונתן לוי 6, קורן ז'ורנו 5, עידו הראל 2.

בר טימור, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
בקלות. בר טימור/דני מרון

מהלך המשחק

הפועל תל אביב הפגינה דומיננטיות מהרגע הראשון, כשהיא מנצלת את העובדה שג'וואן ג'ונסון יושב על הספסל עם צוואר תפוס, ולא משותף במדי הקבוצה הביתית. ג'ון הולנד ותומר גינת עזרו לאדומים לעלות ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק כבר אחרי חמש דקות, והרבע הסתיים ב-17:27. ברבע השני דאסטי האנאס נכנס לעניינים עם מספר פעולות התקפיות, והפער צמח ל-15. סל שדה ראשון של סקאר אנום קיזז את ההפרש ל-8 בלבד, וגרם לדני פרנקו לקחת פסק זמן - אבל משם האדומים השתלטו שוב בקלות על המשחק. תומר גינת הגיע ל-16 נקודות, דאסטי האנאס צלף שלשה נןספת וגם סל של סנגלין על הבאזר לא מנע מהפועל תל אביב יתרון 20 במחצית, 34:54.

ברבע השלישי המגמה נמשכה: תומר גינת עשה ככל העולה על רוחו, בראיין אנגולה הצטרף לחגיגה והיתרון הגיע לשיאו עם 25 הפרש. עד סיום הרבע אילת מיזערה נזקים וסיימה את הרבע האחרון ב-73:54. הרבע הרביעי היה גארבג' טיים ארוך, במהלכו דני פרנקו השתמש בשחקנים מקצה הספסל, וגם הם עזרו להגדיל את ההפרש. 78:106 להפועל תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully