וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 57, בשידור חי ב"נטפליקס": מייק טייסון חוזר להתאגרף

אלוף העולם לשעבר יפגוש ב-20.7 את ג'ייק פול, יוטיובר שעשה הסבה. פול: "יש לי הזדמנות להוכיח את עצמי מול המתאגרף הגדול בכל הזמנים"

מייק טייסון חוזר להתאגרף. כן, קראתם נכון. אחד המתאגרפים הגדולים אי פעם במשקל כבד, הודיע אמש שהוא חוזר לזירה. זה יקרה ב-20.7 באולם של הדאלאס קאובויז, כאשר טייסון בן ה-57 יתמודד מול ג'ייק פול, יוטיובר שעשה הסבה והפך למתאגרף.

אולם ה-AT&T צפוי להיות מלא לחלוטין וגועש במיוחד במהלך הקרב שיועבר בלעדית בשידור ישיר ב"נטפליקס". "זה מטורף לחשוב שבקרב המקצועני השני שלי, הפכתי לוויראלי שניצחתי בנוקאאוט את נייט רובינסון בקרב מקדים של מייק טייסון. עכשיו, פחות מארבע שנים אחרי, אני עולה ליגה כדי להתמודד מול טייסון עצמו ולראות אם יש לי מה שצריך כדי לנצח את אחד מהאגדות והסמלים הנודעים ביותר של האיגרוף," אמר פול בהצהרה שפורסמה על ידי נטפליקס.

מייק טייסון. GettyImages
שוב בכותרות. הפעם מהסיבות הנכונות. מייק טייסון/GettyImages

נראה בכושר נהדר. גם בגילו המתקדם. טייסון באימון

"הצבתי לעצמי כיעד להיות אלוף עולם, ועכשיו יש לי הזדמנות להוכיח את עצמי מול אלוף העולם במשקל כבד הגדול ביותר בכל הזמנים, האיש הרע ביותר על הפלנטה והמתאגרף המסוכן ביותר בכל ההיסטוריה. זה יהיה הקרב של החיים." פול, בן 27, מגיע לקרב הזה אחרי שניצח בסיבוב הראשון את ראיין בורלנד בפורטו ריקו. זהו הניצחון התשיעי שלו מתוך 10 קרבות מקצוענים, כאשר השניים האחרונים היו נגד מתאגרפים מקצוענים אחרים, לאחר קרבות נגד לוחמי MMA כמו נייט דיאז ואנדרסון סילבה. ההפסד היחיד שלו היה מול טומי פיורי, אחיו של טייסון פיורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully