וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא כמעט סיים את הקריירה": מסי ספג תיקול אכזרי והמשיך לשחק. צפו

עודכן לאחרונה: 8.3.2024 / 11:26

הכוכב הגדול כבש את הראשון של אינטר מיאמי, אך בדקה ה-78 לוקאס מקנאוטון נכנס בו בפראות בשוק ונצלב ברשת החברתית. למרות זאת, הארגנטינאי חזר לשחק באורח פלא. צפו בתיקול המבהיל

תקציר: נאשוויל - אינטר מיאמי 2:2/ספורט1

ליאו מסי היה שותף בכיר ל-2:2 הדרמטי של אינטר מיאמי הבוקר אצל נאשוויל במשחק הראשון בשמינית גמר גביע האלופות. הארגנטינאי כבש את הראשון, אבל בדקה ה-78 כמעט נפצע בצורה קשה אחרי שלוקאס מקנאוטון מגן נאשוויל ניסה להרחיק כדור, אך המשיך את התנועה ופגע במסי בצורה אכזרית קצת מתחת לברך.

מקנאוטון היה צריך לקבל אדום ישיר על העבירה הזו, אבל אפילו לא ספג צהוב. מסי מצידו המשיך לשחק ובתוספת הזמן לואיס סוארס השווה אחרי בישול של סרג'יו בוסקטס. מקנאוטון הפך בן רגע להיות האיש הכי שנוא ברשת החברתית וספג ביקורות מכל עבר.

"התיקול הזה על ליאו מסי היה מסיים את הקריירה של שחקנים רגילים, אבל לא של הגדול בכל הזמנים", כתב אחד האוהדים. בינתיים, אחד תיאר את מסי כ"תופעה של הטבע", ותומך נוסף הצטרף לדיון ואמר: "הוא כמעט סיים את הקריירה שלו. היינו צריכים להישאר ולצפות בכדורגל."

זה התיקול המדובר והתגובות

ליאונל מסי אינטר מיאמי חוגג. רויטרס
איזו דרמה. שחקני אינטר מיאמי חוגגים/רויטרס

זה היה המשחק הרביעי מפתיחת העונה של מיאמי. עונה שנפתחה עם 0:2 חלק על ריאל סולק לייק בבית, נמשכה עם 1:1 אצל הגלאקסי ואז ה-0:5 הביתי על אורלנדו סיטי. מיאמי, שכבר התמקמה במקום הראשון במזרח, תארח בעוד יומיים את מונטריאל כשמסי וסוארס פתחו את העונה בצורה מושלמת עם חמישה שערים וארבעה בישולים משותפים. האם העונה הזו תסתיים באליפות היסטורית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully