וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידה: "קין לא נתן דגשים מיוחדים. שיחקנו בדיוק כמו בליגה"

שחקן הכנף של מכבי תל אביב התראיין לתקשורת היוונית, סיפר על תכנית המשחק והביטחון של השחקנים ("לא מסתכלים על זהות היריבה, מאמינים שאפשר לנצח כל אחת"), והזהיר לקראת הגומלין: "כמו שאנחנו ניצחנו 1:4, גם אולימפיאקוס יכולה להביס אותנו"

תקציר: אולימפיאקוס - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

אושר דוידה אמנם לא כבש ולא בישל, אבל גם לו היה חלק בלתי מבוטל ב-1:4 העצום של מכבי תל אביב אמש (חמישי) על אולימפיאקוס בפיראוס. שחקן הכנף הולך וצובר קרדיט אצל רובי קין, ואחרי שרשם 68 דקות טובות אתמול, הוא התראיין לתקשורת היוונית.

"זה ניצחון ענק. אני מאושר כי הגענו לאצטדיון מפוצץ עם אווירה חמה מאוד, וכבר בדקה התשיעית הובלנו 0:2", אמר. "עשינו משחק פנטסטי אבל צריך להישאר מפוקסים ולזכור שיש גם משחק גומלין. אולימפיאקוס קבוצה טובה מאוד וכמו שניצחנו אותה 1:4, היא יכולה לעשות לנו אותו דבר בשבוע הבא. צריכים לשחק בצורה אחראית ומאורגנת בגומלין".

סוד ההצלחה? "אנחנו פשוט משחקים כקבוצה. וכשאנחנו ככה, אנחנו לא מסתכלים או מתעניינים בזהות היריבה שלנו. אנחנו מאמינים שאפשר לנצח כל קבוצה, לא חשוב מה השם שלה או איזה שחקנים משחקים אצלה. אנחנו מאוחדים, משחקים אחד עבור השני, מאורגנים מאוד. זה סוד ההצלחה שלנו".

פרנסיסקו אורטה, אולימפיאקוס, מול אושר דוידה, מכבי תל אביב. רויטרס
מרגיש טוב. דוידה/רויטרס

מה הייתה תכנית המשחק? "רובי קין לא נתן לנו הוראות שונות הערב, זה היה כמו משחק ליגה. אותם דגשים, אותה תכנית משחק. זה לא דבר שמשתנה אצלנו. כמובן שרצינו לתת מעצמנו אפילו יותר מבדרך כלל כי קשה מאוד לשחק מול מול 30 אלף אוהדים של היריבה. היינו צריכים להתרכז אחרי שספגנו את השער שצימק ל-1:2, כי אולימפיאקוס לחצה. בסופו של דבר הצלחנו להשאיר אותם בלי יותר מדי מצבי הבקעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully