וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סימן מפחיד": דנבר הורידה את בוסטון לקרקע עם "המהלך הקטלני ב-NBA"

למרות יום קליעה פושר, האלופה גברה על מוליכת המזרח ובארה"ב מנתחים: הסלטיקס צריכים להיות מודאגים מאוד אם זו תהיה סדרת הגמר. טייטום סופג ביקורות: "הוא לא ה-איש"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.3/ספורט1

בוסטון נראית לאורך רוב שלבי העונה כמו הקבוצה הטובה ב-NBA, אבל שני המפגשים מול דנבר, כולל ההפסד הלילה 115:109, מחזיקים אותה לפרופורציות, וממחישות שעדיין יש לה דרך לעבור לפני שבאמת תיחשב לאיום מספר 1 בליגה.

למרות יום קליעה פושר עם 4 מ-21 בלבד מחוץ לקשת (19%), האלופה מצאה דרך לנצח ולהשלים סוויפ עונתי על הסלטיקס, כשהיא שוב נהנית מהקסמים של ניקולה יוקיץ'. הסרבי רשם עוד משחק עילאי עם 32 נקודות, 12 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, כשהוא מפגין שליטה מוחלטת במשחק ומכריע אותו סדרה של מהלכים חכמים בסיום. אחד מהם היה מסירת לוב לאלי-הופ של ארון גורדון, שנתנה לדנבר יתרון 4 כשנותרו 20 שניות לסיום, ולמעשה הכריעה את המשחק.

בארצות הברית כבר מגדירים את האלי-הופ בין יוקיץ' לגורדון בתור "המהלך הכי קטלני ב-NBA כרגע": הערב הוא נרשם כמה וכמה פעמים, ובשנים האחרונות הנאגטס הריצו אותו ברגעים קריטיים במשחקים, גם בפלייאוף. הלילה גורדון סיים את עם שבעה דאנקים, רובם מאסיסטים של יוקיץ'.

"זאת הייתה מסירה, כמובן", סיפר יוקיץ' על המהלך המדובר בשניות הסיום, אותו הגדירו בארצות הברית כ"מסירה משוגעת". "אני מוסר אותה הרבה פעמים. אני פשוט יודע שארון יהיה שם, לפעמים אני אפילו לא צריך לראות אותו כדי לדעת שהוא שם".

ארון גורדון, דנבר נאגטס, מטביע מעל ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס. Brendall O'Banon/Clarkson Creative, GettyImages
הבנה עיוורת. גורדון מטביע/GettyImages, Brendall O'Banon/Clarkson Creative

"הוא פשוט שחקן אדיר. היו כמה דברים שלמדתי ממנו היום, אם לומר את האמת", ניתח קריסטאפס פורזינגיס. "הוא כל כך חכם, כל כך מגוון, הוא עושה כל כך הרבה דברים שעוזרים לקבוצה שלו לנצח, גם כאלה שלא רואים על המגרש".

יוקיץ' שיבח את הסלטיקס ואמר ש"הם קבוצה ממש טובה, יש להם תשובות להכל, מבחינת מצ' אפ, הגנה, התקפה. הם בנויים מצוין, הם הקבוצה הכי טובה בליגה כרגע. קשה מאוד להתמודד מול קבוצה ארוכה וגבוהה כזאת, שיודעת לשמור מצוין, עם שחקנים מאוד חכמים".

אבל לסלטיקס שוב היה חסר כוכב שאפשר ללכת אליו בעיניים עצומות ברגעים הקריטיים. ג'יילן בראון קבע שיא עונתי עם 41 נקודות, אבל סיים עם 7 מ-14 בלבד מהעונשין. ג'ייסון טייטום איכזב במיוחד עם 15 נקודות בלבד, וחוסר תפקוד בדקות הסיום.

"ג'ייסון טייטום איש חביב, אבל הוא פשוט לא ה-איש", קטל אותו הפרשן סקיפ ביילס. "נותרו 45 שניות למשחק, הוא פנוי לגמרי לשלשה שיכולה להעלות את בוסטון ליתרון, וזה בקושי פוגע בטבעת. זו תמצית הסיפור שלו ברגעים גדולים".

רבים ציפו מטייטום להיות בשיאו במשחק מול דנבר ומול יוקיץ', אבל הוא מסביר שראה את הדברים אחרת. "לכפות את עצמי על המשחק בכוח ולגרום לזה להיראות כמו המשחק שלי בשידור ארצי בטלוויזיה, זה לא מה שאני אמור לעשות. היום היו שחקנים אחרים שבלטו, אז לקחתי צעד אחורה", הסביר. "אני מוכן לעשות הכל כדי שהקבוצה תצליח, גם אם זה אומר לעמוד בפינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס. רויטרס
לא לקח על עצמו. טייטום/רויטרס

כך או אחרת, בוסטון תגיע צנועה יותר למפגשים הבאים עם דנבר בפלייאוף, בתקווה שזו תהיה סדרת הגמר. או שאולי אפילו יהיה לה קצת חשש. "הנאגטס השלימו סוויפ עונתי על הסלטיקס למרות שדייקו ב-25% מהשלוש במשחק הראשון ורק ב-19% הלילה. זה סימן מפחיד עבור בוסטון אם שתי הקבוצות הללו ייפגשו בגמר. דנבר מסוגלת לשחק כדורסל הרבה יותר טוב", סיכם קווין אוקונור מ"דה רינגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully