וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לו את זה": באיטליה התלהבו מחלאילי, והחמיאו גם לפיירו ודגו

בתקשורת האיטלקית חילקו ציונים גבוהים לכישרון הצעיר: "בן 19, ומשחק כמו וטרן". פיירו? "יצר כאבי ראש להגנה". דגו? "העלים את פערי הרמות"

תקציר: מכבי חיפה - פיורנטינה 4:3/ספורט1

למרות ההפסד הדרמטי והכואב, שחקני מכבי חיפה יכולים להתנחם במחמאות שקיבלו בתקשורת האיטלקית. למחרת ההפסד 4:3 של הירוקים לפיורנטינה, ציינו בארץ המגף מספר שחקנים בולטים בקבוצה הישראלית, ושיבחו בעיקר את ענאן חלאילי, שכבש שער נפלא.

"נולד רק בשנת 2004, אבל נראה על המגרש כמו שחקן ותיק", כתבו באתר "טוטומרקאטו", שם העניקו לחלאילי ציון 7.5, הגבוה מבין שחקני הירוקים. "הוא יודע לייצר מהלכים מעניינים, וזה עוד לפני השער היפהפה שכבש. לילד יש את זה".

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה בין לוקאס בלטראן (מימין), אלפרד דאנקן שחקני פיורנטינה. רויטרס
באיטליה התלהבו ממנו. חלאילי/רויטרס

קינדה קיבל ציון 7: "היה מעורב בשני השערים הראשונים של מכבי חיפה". גם פרנזי פיירו קיבל מילים חמות, עם ציון 6.5: "לא כבש, אבל עשה עבודה גדולה עבור חבריו לקבוצה". באותו אתר גם מסאי דגו קיבל ציון 6.5: "מכבי חיפה שלו שיחקה יותר מסביר נגד אחת המועמדות ללכת עד הסוף בקונפרנס ליג. עזר לקבוצה שלו להעלים את הפערים העצומים ברמה הטכנית והאיכותית".

באתר "Virgilio" העניקו לפיירו את הציון הגבוה ביותר, 7. "יצר כאבי ראש לשחקני פיורנטינה. הוא עוגן של ממש במשחק של מכבי חיפה". חלאילי קיבל ציון 6 אבל נכתב עליו: "ברור שמצפה לו עתיד מזהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully