וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב נראתה כמו קבוצה מהטופ של הבונדסליגה"

ביוון מתקשים להירגע מההשפלה של אולימפיאקוס: "זקוקה לפסיכולוג, מילסון הסב לה נזק עצום". בספרד הופתעו: "זהבי השמיד את מנדיליבר"

תקציר: אולימפיאקוס - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

התקשורת היוונית מתקשה להירגע מהתבוסה של אולימפיאקוס, ומפנה אצבע מאשימה כלפי השחקנים. למחרת ה-1:4 של הצהובים על היוונים, בתקשורת המקומית ממשיכים לזלזל, באופן תמוה ולא ברור.

"מכבי תל אביב אולי מוליכה את הטבלה בישראל, אבל מבחינת כדורגל היא שום דבר מיוחד...רק תשעה שחקנים שלה שווים יותר ממיליון יורו, ושווי הסגל של אולימפיאקוס מוערך ב-100 מיליון יורו. ובכל זאת, על כר הדשא היא נראתה כמו קבוצה מהטופ של הבונדסליגה. היא תקפה שוב ושוב דרך החורים בהגנה, והייתה קטלנית, מדויקת ויעילה בקרבת השער", כתבו באתר "SDNA". "בצד השני, אולימפיאקוס צריכה לשבת על ספת הפסיכולוג כדי להבין מה הופך כל משחק שלה מול יריבה ישראלית לשיגעון מוחלט. לא חשוב אם מדברים על מכבי חיפה, הפועל באר שבע או מכבי תל אביב, אולימפיאקוס פשוט מפסידה. נראה שכבר מדובר במחסום פסיכולוגי".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. רויטרס
בא ליוונים בסיוטים. זהבי/רויטרס

"מכבי תל אביב הבקיעה באחוזים של קבוצת כדורסל", כתבו ב"גאזטה". אף אחד באולימפיאקוס לא הצליח לעצור את ערן זהבי ומילסון. מילסון הסב נזק עצום לאולימפיאקוס, אולי יותר מכל שחקן אחר על כר הדשא".

אגב, גם בספרד דיווחו בהרחבה על המשחק, שתואר ב"מארקה" תחת הכותרת: "זהבי השמיד את אולימפיאקוס הבלתי מנוצחת של מנדיליבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully