וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה זעמו על שואו: "לא ברור מה עבר לו בראש"

הקשר האנגולי הותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים בדקות קריטיות, שחקן ביקר: "חוסר אחריות זו מילה עדינה". חלאילי, קינדה ופיירו זכו לשבחים, רפאלוב צפוי להיות כשיר לריינה

תקציר: מכבי חיפה - פיורנטינה 4:3/ספורט1

אכזבה עצומה במכבי חיפה אחרי ההפסד הכואב 3:4 לפיורטינה האיטלקית, במשחק הראשון מבין שניים במסגרת שמינית גמר הקונפרנס ליג. הירוקים היו אלה שאירחו את המשחק, שנערך בבודפשט שבהונגריה וכעת נראה שהמשימה לעבור שלב תהיה קשה מאוד, כאשר הגומלין יערך ביום חמישי הבא בפירנצה. זה בהחלט פספוס אדיר", אמר גורם במועדון."שיחקנו מול קבוצה אדירה והתחושה היא שפספסנו, אפשר להיות גאים אבל בסוף התחושה היא לא טובה", סיכם הגורם.

האלופה צפויה לחזור היום לישראל, כאשר למאמן מסאי דגו ולצוות שלו, אין יותר מדי זמן להתעסק בהפסד אמש, שכן כבר ביום ראשון הקרוב מצפה לירוקים משחק נוסף, הפעם במסגרת הליגה נגד מכבי בני ריינה, באצטדיון גרין.

בקבוצה סיימו כאמור את המשחק אמש בתחושה קשה של אכזבה, כאשר דווקא אחרי פיגור מוקדם כבר בדקה השנייה, ידעו השחקנים של דגו להפוך את התוצאה משערים של עבדולאיי סק וגדי קינדה, וגם במחצית השנייה היו דקות לא רעות בכלל, אך בסופו של דבר לצד החלק הקדמי שתיפקד טוב, נראה שחוליית ההגנה נקלעה הפעם ליום פחות טוב וחסרונו של הבלם שון גולדברג הפצוע הורגש מאוד.

מייקל קאיודה שחקן פיורנטינה מול שואו שחקן מכבי חיפה. רויטרס
קיבל אדום חסר אחריות. שואו אמש במאבק עם קאיודה/רויטרס

בחיפה זעמו בסיום המשחק על הקשר האנגולי שואו שהורחק בצהוב שני וכרטיס אדום בדקה ה-80 והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים בדקות הסיום הקריטיות, שעלו לאלופה בסופו של דבר בספיגת השער הרביעי, שהכריע את המשחק אמש. בקבוצה כועסים על כך שהשחקן הוזהר על ידי אנשי הצוות המקצועי אחרי הצהוב הראשון שקיבל, אך עשה עבירה מיותרת הרחק מהשער. אחד משחקני הקבוצה הביע גם הוא את דעתו על ההרחקה של שואו ואמר: "לא מובן מה עבר לשואו בראש, חוסר אחריות זו מילה עדינה לעומת מה שהוא עשה. להשאיר מול קבוצה כך כך טובה אותנו בעשרה שחקנים לזמן כזה זה פשוט מעצבן ולא מובן".

לצד הכעס על שואו, היו גם כאלה דוגמת גדי קינדה, פרנזי פיירו וכמובן ענאן חלאילי, שקיבלו המון מחמאות על היכולת שהציגו, כאשר גם פיירו, למרות ההחמצה הגדולה שהיתה, קיבל לא מעט שבחים, על הדרך בה הצליח להתמודד עם ההגנה האיטלקית הקשוחה. בנוגע לחלאילי שכבש שער אדיר, נראה שאוניון סן ז'ילואז' הבלגית, היא המועמדת הכי רצינית בשלב זה לרכוש את הקשר המוכשר, אולם במועדון לא פסלו את האפשרות שבעקבות משחקיו הטובים לאחרונה, תגענה הצעות ממועדונים נוספים ברחבי היבשת.

מי שנכלל אמש בסגל אך לא שותף בסופו של דבר, הוא הקשר ליאור רפאלוב, שסובל מפציעה ברגלו ואחרי שהתברר שהוא אינו כשיר במאת האחוזים, הוחלט שלא לתת לו זריקה ולא לסכנו והוא נשאר כאמור על הספסל. רפאלוב צפוי להיות כשיר למשחק הליגה נגד בני ריינה ביום ראשון, אך נראה שבצוות המקצועי יקבלו לגביו החלטה סופית רק בסמוך למשחק. דניאל סונדגרן שלא שיחק אמש בשל הרחקה וכן ליאור קאסה שלא רשום למשחקי הקונפרנס ליג, יחזרו לסגל של מסאי דגו במשחק הקרוב נגד ריינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. רויטרס
כבש שער מרהיב מול קבוצה חזקה. חלאילי/רויטרס

הבלם לורנצו שימיץ' סיכם בסיום: "יצאנו עם טעם לא טוב מהמשחק הזה. הובלנו פעמיים והיינו ראויים לתוצאה טובה יותר. סיימנו את המשחק הזה בטעם מר מאוד ואני באמת חושב שלא הגיע לנו להפסיד את המשחק. בשבוע הבא ניתן הכל וננסה להיות במיטבנו. נעשה הכל ויש לנו את האופי כדי לעשות את זה, נגיע עם אומץ למשחק באיטליה, ונעשה הכל כדי לעבור שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully