וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות לקין: הערב שהוציא ממכבי תל אביב ומאמנה את הכל

8.3.2024 / 6:40

שפע של גיבורים היו למכבי תל אביב נגד אולימפיאקוס. זהבי כיכב, מילסון ליהטט, סבוריט רשם משחק מושלם ועידו שחר הפך לבאנקר. אבל לצד שחקניו, זה היה משחק שהבליט את גדולתו של רובי קין, שחתום אולי על ההופעה הגדולה מכולן באירופה

שמינית גמר, משחק 1הסתיים07/03/2024
אולימפיאקוס
  • כעבי (13)
4:1
  • (4) זהבי
  • (9) שחר
  • (30) זהבי
  • (74) פרץ
מכבי תל אביב
תקציר: אולימפיאקוס - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

שמחה ומרוצה תשוב היום מכבי תל אביב לארץ ובמקום אימון שתוכנן להתקיים בצהריים בקרית שלום, יסעו השחקנים ישירות לבתיהם וינוחו עד האימון מחר אחר הצהריים שיהיה היחיד לפני משחק הליגה מחרתיים מול בית"ר ירושלים. אף שאצל רובי קין, דרך השחקנים ועד לכל העובדים במועדון, נרשם אמש אושר עילאי אחרי התבוסה 4:1 שהנחילה הקבוצה לאולימפיאקוס, הנרטיב כבר אמש וגם הבוקר הוא שעברה רק מחצית אחת וכדי לעלות לרבע גמר היסטורי, צריך לצאת לסרביה ביום רביעי ולחזור מהארנה של באצ'קה טופולה עם תוצאה שצריכה להספיק כדי להיות בין שמונה האחרונות של מפעל הקונפרנס ליג.

זה היה אמש בפיראוס אחד המשחקים הגדולים של מכבי תל אביב באירופה. יש יגידו ואולי בצדק כי מדובר בהופעה הכי גדולה של מכבי תל אביב באירופה. הסיבה היא לא רק היריבה העשירה והמעוטרת של יוון וגם לא המעמד של שמינית גמר הקונפרנס ליג. הסיפור הגדול של הניצחון הענק הזה הוא במפגש מול קבוצה שהיתה במומנטום מצוין. שבעה ניצחונות ברציפות יצרו טיימינג קשוח עבור מכבי תל אביב למפגש בפיראוס. 30 אלף יווניים רצו לראות את אולימפיאקוס מביסה ומגיעה במומנטום עוד יותר טוב לדרבי מול פנאתינייקוס ביום ראשון. מכבי תל אביב נתנה רביעייה לקבוצה יוונית עם תקציב גבוה יותר, שחקנים עם רקורד טוב יותר ובליגה שאמורה לפחות להיות טובה יותר.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. רויטרס
משחק מהסרטים. מכבי תל אביב חוגגת/רויטרס

שפע של גיבורים היו לה אמש למכבי תל אביב. ערן זהבי שלא נגמר עם צמד, אנריק סבוריט עם המשחק הכי טוב שלו מאז האליפויות עם איביץ'. והיה כמובן עידו שחר שכבר קשה לראות איך מכבי תל אביב משחקת בלעדיו, יוריס ואן אובריים שגנב לאוהדי מכבי תל אביב את הלב עם משפטים שלמים בעברית שפורסמו בשעות שלפני המשחק ובמגרש הוא היה המנוע של הקבוצה. גם עידן נחמיאס עם נקיון רוב הכדורים ברחבה היה מצוין, אושר דוידה עבד מדהים על הקו והוא בטוח יוזמן לנבחרת ואי אפשר בלי פליסיו מילסון שיצר מהלכים, ולא רק בבישול לערן זהבי, שבטוח יובילו להגשת הצעה מצד אולימפיאקוס כדי לרכוש אותו.

עוד בוואלה!

הסיוט של אולימפיאקוס: ערן זהבי עם צמד שלישי מול היוונים

לכתבה המלאה
רובי קין מאמן מכבי תל אביב. רויטרס
מי זוכר שהקבוצה שלו היתה במשבר? רובי קין/רויטרס

אבל לצד שחקניו, זה היה ערב שמגיע עליו לרובי קין הרבה מילים טובות. האירי בחר את ההרכב האופטימלי, ביצע חילופים טובים, השאיר שחקנים כמו דור פרץ שלא רשם משחק אישי גדול, אבל השער שלו היה כנראה החותמת לכך שמכבי תל אביב תהיה ברבע הגמר של המפעל. "זה משחק שיכול להפוך את כל העונה לקסומה", אמר אמש שחקן בקבוצה. "היינו צריכים את המשחק הזה אחרי המשבר שהקבוצה עברה. כולם מאמינים בעצמם יותר אחרי משחק כזה".

לא בכל עונה קבוצה ישראלית מגיעה לשמינית גמר מפעל אירופי. לא בכל עונה היא מרגישה כל כך קרוב לרבע גמר המפעל. העפלה לשם תקבע את העונה הזו כאחת הגדולות של מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully