וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו מתוסכל: "עשינו משחק מדהים. להפסיד בצורה הזאת - כמו סכין בלב"

מאמן מכבי חיפה מאוכזב אחרי ההפסד הדרמטי לפיורנטינה, אבל אופטימי: "מאמין שאפשר לעשות את זה". חלאילי: "הראש שלי אך ורק במכבי חיפה"

תקציר: מכבי חיפה - פיורנטינה 4:3/ספורט1

מכבי חיפה סיימה הערב (חמישי) ערב מרשים באיטליה עם אכזבה גדולה, לאחר שהפסידה 4:3 לפיורנטינה משער בדקה ה-95. הירוקים נקלעו לפיגור מוקדם, רשמו מהפך מרשים במחצית הראשונה וגם עלו ליתרון פעם נוספת משער מופלא של ענאן חלאילי, אבל בסופו של דבר מועדון הפאר האיטלקי עמד בלחץ, והשיג יתרון לקראת הגומלין בשבוע הבא בבודפשט. עבדולאי סק (13), גדי קינדה (29) וחלאילי (67) כבשו לזכות האלופה.

"זה כמו סכין בלב. אתה עושה כזה מאמץ, וזה קשה מאוד להפסיד ככה", אמר מאמן מכבי חיפה מסאי דגו. "קיבלנו גול מוקדם אבל עשינו מהפך אדיר ומחצית מדהימה. להפסיד ככה זה הכי כואב שיש. אני גאה בבחורים שנתנו מאמץ אדיר הערב, ויש לנו עוד משחק לתקן.

על ענאן חלאילי: "הוא בכושר טוב ועשה גול יפה. הוא צריך לשמור על ראש צנוע ולהמשיך לעבוד קשה".

על תכנית המשחק: "ידענו שהיריבה מאוד איכותית, אבל רצינו להיות אמיצים ולעשות גולים. האדום קצת פגע בנו, כי זה גרם לנו ללכת עוד יותר אחורה. אני מאמין שאפשר לעשות את זה במשחק הבא. ברור שזה ייראה אחרת בבית שלהם, מאמין שיהיה טוב".

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה בין לוקאס בלטראן (מימין), אלפרד דאנקן שחקני פיורנטינה. רויטרס
"מבאס. מרוכז רק במכבי חיפה". חלאילי/רויטרס

ענאן חלאילי אמר: "הפסד כואב ומבאס. עשינו הכל, עבדנו קשה מהרגע הראשון אז אנחנו מאוכזבים. היה רגע מרגש מאוד להבקיע מול קהל מדהים כזה. אני שמח שהבקעתי. יכולתי למסור, אבל אמרתי לעצמי, 'בוא נבעט'. אני אוהב להבקיע. מרגיש טוב לכבוש באירופה, אבל הראש שלי במכבי חיפה ואני כבר חושב על משחק הליגה בראשון. נבוא מפוקסים למשחק הבא ובעזרת ה' נעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully