וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהבי שד מרושע, התליין של הקבוצות שלנו": יוון בהלם מהתבוסה

התקשורת היוונית קטלה את אולימפיאקוס ללא רחם אחרי ה-4:1, והתלהבה מזהבי: "סקורר יוצא דופן". מרימים ידיים מראש? המאמן מודה: "הסיכוי בגומלין נמוך מאוד"

תקציר: אולימפיאקוס - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

ביוון מתקשים להשלים עם התבוסה של אולימפיאקוס. ה-4:1 הביתי שספגו הערב (חמישי) מידי מכבי תל אביב, גרמה לזעם בקרב האוהדים שנטשו בהמוניהם לפני הסיום - אבל לא רק אצלם. גם בתקשורת היוונית קטלו את אולימפיאקוס ללא רחמים.

"ערן זהבי, השד המרושע של הקבוצות היווניות", קראה אחת הכותרות באתר "גאזטה", בה פירטו את היסטוריית הכיבושים של חלוץ מכבי תל אביב נגד הנציגות היווניות: זהבי שיחק מול קבוצות יווניות 9 פעמים, וכבש 10 שערים מול ארבע יריבות - אולימפיאקוס, פאוק סלוניקי, אריס סלוניקי ואסטרס טריפוליס. באתר "SDNA" תיארו את זהבי בתור "התליין של הקבוצות היווניות", והוסיפו: "הוא הצדיק את המוניטין שלו כסקורר יוצא דופן. לא פלא שפעם הוא היה על סף חתימה באולימפיאקוס".

באתר "Sport24" התייחסו לדירוג האלופות של אופ"א וכתבו שהתוצאה בפיראוס היא "אסון עבור יוון", משום שישראל בורחת במקום ה-16, ונכנסת חזק למאבק על המקום ה-15 שמקנה שתי נציגות בליגת האלופות. "זו זוועה עבור הכדורגל היווני. הפער גדול מאוד כרגע", כתבו.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. רויטרס
בא ליוונים בסיוטים. זהבי/רויטרס

מאמן אולימפיאקוס חוסה לואיס מנדיליבר אמר בסיום: "יותר מדי פעמים אנחנו לא נכנסים טוב למשחקים. אני לא מבין למה זה קורה, אולי זה עניין מנטחלי. בכל מקרה זו אחריותי המלאה, כי כנראה שלא הסברתי את זה מספיק טוב לשחקנים - כשאתה לא מתחיל את המשחק כמו שצריך, הרבה יותר קשה להתאושש ברמות האלה. בליגה זה יכול לעבוד, אבל לא באירופה".

מנדיליבר מודה ש"יהיה קשה מאוד לעשות מהפך במשחק השני ולעלות שלב. נצטרך לכבוש שער מהיר, ולכבוש שלושה מבלי לספוג. צריך לשחק את הכדורגל שלנו ולא לעשות טעויות מטורפות".

הקשר סנטיאגו הסה הוסיף: "זה לא היה הערב שלנו. הם הגיעו יותר מדי בקלות לשער שלנו, במיוחד בתחילת המשחק. פתחנו רע מאוד ואחר כך ניסינו להתאושש, אבל הם היו מאוד יעילים מול השער. אין ספק שאנחנו צריכים להשתפר בחלק ההגנתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully