וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "משחק הקרבה מדהים". קין: "הופעת השיא שלנו? לא בטוח"

במכבי תל אביב ניסו להישאר עם רגליים על הקרקע. החלוץ: "הקבוצה סבלה, וגם אני נפגעתי. שמח שזה מאחורינו". המאמן: "הכנתי את עידו שחר לתפקיד הזה"

תקציר: אולימפיאקוס - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

מכבי תל אביב נמצאת כפסע מהישג היסטורי. אחרי ה-1:4 הענק הערב (חמישי), היא זקוקה ל-90 דקות סבירות במשחק הגומלין בשבוע הבא בסרביה כדי לעלות לראשונה בתולדותיה לרבע גמר של מפעל אירופי. צמד של ערן זהבי ושערים של עידו שחר ודור פרץ העניקו לצהובים את הניצחון העצום, בעוד שער מצמק של אל קעבי לא עזר ליוונים האומללים.

"אני לא בטוח שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה", הפתיע רובי קין בסיום. "התוצאה טובה, אבל לא צריך להיסחף. אנחנו צריכים להישאר מפוקסים ולהיזהר מהמשחק הבא, כי אולימפיאקוס יריבה איכותית מאוד ומסוכנת מאוד. בחצי השני הצלחנו לעצור אותם בהתקפה ואני מאוד מרוצה מזה, אבל עברנו רק מחצית אחת במפגש הכפול הזה".

על עידו שחר: "ידעתי שעידו מסוגל לשחק כמגן ימני. הוא שחקן מגוון שיכול לשחק בכמה עמדות. בהתחלה שילבתי אותו כקשר, וזאת הייתה הכנה טובה לעבודה הקשה שהוא עושה כמגן ימני. ידעתי שבקפריסין הוא שיחק כמגן ימני ואפילו זכה בפרס שחקן המשחק מהעמדה הזו. הכנתי אותו לעמדה הזו".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. רויטרס
"נישאר צנועים". קין חוגג בסיום/רויטרס

על ערן זהבי: "לכל חלוץ יש רגעים פחות טובים, אבל החכמה היא לחזור לעצמך. הוא מנהיג גדול, ואני מרוצה שהוא כבש ושגם אחרים כבשו, כי חשוב שיהיו איזון בכיבוש השערים. כולם היו טובים היום".

קין סיכם: "אמרתי לשחקנים, 'אם אתם לא מאמינים, לא נוכל לעשות את זה'. זה מה שאגיד להם גם בשבוע הבא. אנחנו חייבים להאמין כדי להשלים את המשימה. השחקנים שלי יודעים שלא צריך להיסחף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ערן זהבי חוגג עם שחקני מכבי תל אביב בסיום המשחק מול אולימפיאקוס. רויטרס
משחק לפנתאון. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/רויטרס

ערן זהבי סיכם: "שום דבר לא נגמר, אנחנו רוצים ליהנות מהרגע כי היה משחק קשה מאוד באווירה פנטסטית. אסור לחגוג יותר מדי. נבוא צנועים, לא נלך אחורה, ונשחק באומץ גם בגומלין. כל משחק באירופה ברמות האלה הוא מאוד מיוחד ומאוד אנרגטי ואמוציונלי. אמרתי לשחקנים שצריך לסבול ביחד כדי לעשות את זה. היום כולם נתנו אקסטרה, וזה בא לידי ביטוי. אנחנו מאושריפ".

על הבצורת: "הקבוצה סבלה וגם אני לא הייתי ברמה הכי גבוהה שלי. היו המון משחקים, עייפות, הרבה פציעות. העומס לא היה רגיל. סבלנו כקבוצה, גם אני אישית. בכדורגל אתה טוב כמו החברים שלך לקבוצה - והיום הם היו מצוינים, ואני הייתי רק הרגל המסייימת".

על מילסון: "מילסון היה מדהים, כמו עוד הרבה שחקנים היום. הוא עשה את הפעולות שלו, כמו שהוא יודע. היו עוד המון שחקנים שעשו דברים גדולים גם אם זה לא התבטא במספרים. כשעושים את הדברים האלה, גם הדברים היותר נוצצים מגיעים. לכל הקבוצה מגיע קרדיט ענק".

זהבי סיכם: "הקהל שלנו נתן פה תצוגה מדהימה, אפילו יותר מהתצוגה שלנו השחקנים על המגרש. הם היו בשיא שלהם, ואנחנו מאושרים שהם ראו מאיתנו כזו הקרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully