וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נואשת לניצחון: "לפעמים גול אחד יכול לשנות הרבה"

8.3.2024 / 11:40

לאחר ארבעה משחקים ללא שער הפועל ת"א ויוסי אבוקסיס פוגשים את הפועל ירושלים. גנאיים ייעדר, אלטמן צפוי לפתוח (ש', 19:30, ספורט3). חוזז ואופק ביטון צפויים לחזור להרכב מנגד

מחזור 25הסתיים09/03/2024
הפועל תל אביב
    0
      הפועל ירושלים
      תקציר: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 1:2/ספורט1

      הפועל תל אביב

      עם ארבעה משחקים ללא ניצחון ואפס שערים, יוסי אבוקסיס והפועל תל אביב רוצים להתחיל ולברוח מהתחתית כבר מחר נגד הפועל ירושלים בבלומפילד (19:30, ספורט3). בשני המפגשים שנערכו בין הקבוצות העונה בליגה ובגביע הירושלמים ניצחו 1:2 ו-0:2.

      איהאב גנאיים המוצהב ייעדר ונראה כי אל ים קנצפולסקי יחליפו. המאמן יוסי אבוקסיס ערך ניסיונות רבים ביומיים האחרונים, כולל האפשרות שזיו מורגן יפתח בלם בשמאל ועמרי אלטמן בחוד ההתקפה, כאשר את ההחלטות הסופיות הוא יקבל לאחר האימון המסכם היום.

      במועדון לוקחים בחשבון כי הירושלמים חייבים לנצח אם ברצונם לסיים בפלייאוף העליון, ואמרו: "בשלב הזה כל הקבוצות לחוצות וחייבות נקודות, אנחנו בתקופה רעה אבל לפעמים גול ואולי ניצחון יכולים לשנות הרבה".

      יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
      ישיג ניצחון בכורה? אבוקסיס/קובי אליהו

      הפועל ירושלים

      הפועל ירושלים מאמינה כי ניצחונות בשני המשחקים שנותרו, נגד הפועל תל אביב והפועל פתח תקוה, יזכו את הקבוצה בכרטיס לפלייאוף העליון.

      לאחר ההדחה מהגביע באמצע השבוע נגד מכבי נתניה, במועדון הרימו את השחקנים בימים האחרונים על מנת שיגיעו מפוקסים למשחק, ואמרו: "זה לא קל לעשות את הסוויץ', כולם לקחו קשה את ההפסד בגביע" אמרו במועדון. מתן חוזז ואופק ביטון בתמונת ה-11, ייתכן שגם קאפיטה.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

      בשיתוף חברת גליל
      זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
      ישיג את הפלייאוף העליון? זיו אריה/ברני ארדוב

      טריוויה

      * הפועל תל אביב לא הצליחה לנצח את הפועל ירושלים בשלושת מפגשי הליגה האחרונים וגם הודחה על ידה מהגביע בהארכה בסיבוב ח'. בבית לא ניצחה אותה במסגרת הליגה מאז ה-0:3 במרץ 2000. סלים טועמה, פיני בלילי ורונן חרזי כבשו אז בדרך לדאבל, בעוד הירושלמים ירדו בתום העונה.

      * הפועל תל אביב ניצבת במקום האחרון בטבלת הסיבוב השני עם שש נקודות בלבד (כולל זו שהופחתה). בכלל, היא ניצחה רק פעם אחת ב-13 המחזורים האחרונים.

      * יוסי אבוקסיס ללא ניצחון או שער מאז חזר להפועל תל אביב. את הקדנציה הקודמת כמאמן האדומים סיים עם חמישה מחזורים ללא ניצחון (ארבעה הפסדים על האפס ו-1:1 מול קרית שמונה, אז סלים טועמה כבש בבעיטה חופשית) כך שהרצף עומד על תשעה משחקים.

      * הפועל ירושלים החלה את העונה עם תשעה משחקים ללא ניצחון, לאחר מכן הגיעו חמישה ללא הפסד (ארבעה ניצחונות ותיקו) ואז חמישה ללא ניצחון (ארבעה הפסדים ותיקו). כעת היא ברצף נוסף של חמישה ללא הפסד (שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו).

      * הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה בליגה שלא הצליחה לכבוש בדקות 45-60. מבחינת הפועל תל אביב זה פרק הזמן הפורה ביותר (שבעה שערים).

      הרכבי הקבוצות

      שופט: דוד פוקסמן
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 8820

      משחקי המחזור ה-25:

      שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - מכבי פתח תקוה (ספורט2)
      שבת, 17:30: הפועל חדרה - בני סכנין
      שבת, 18:30: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה
      שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)

      ראשון, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה (ספורט4)
      ראשון, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב

      שני, 20:00: הפועל חיפה - הפועל באר שבע (ספורט1)

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully